فروشگاه تخصصی چاپ و تبلیغات
Avatar   خوش آمدید کاربرمهمان
ورود | ثبت نام
امروز : چهارشنبه 5 ارديبهشت 1397
 
وب سایت تخصصی نیازمندی های صنعت چاپ و تبلیغات
گیفتو
آلتون پرتو
راه کارهایی برای ارسال اس ام اس تبلیغاتی

راه کارهایی برای ارسال اس ام اس تبلیغاتی

بازاریابی پیامکی بر اساس ارسال پیام های کوتاه روی گوشی های موبایل مشتریان است. باید بدانیم طبق پیش بینی ها تا سال 2020، 90 درصد مردم جهان گوشی ...


» 11 نکته طلایی برای ایمیل مارکتینگ موفق

» مدل‌ AIDAS در تبلیغات چیست؟

» جدید ترین و زیبا ترین فونت های فارسی

ساخت تیزر تبلیغاتی
مقالات تخصصی تبلیغات و چاپ
چاپیروس
نوین تاک
فول کالر اینکز
دنیای چاپ
چاپ نقش الماس
نیان استند
  مقالات آموزشی
صفحات فرود در تبلیغات آنلاین چه نقشی دارند؟
ASSESSOR کیست؟
معجزه جادویی استفاده از عدد 9 در نرخ فروش
بسته بندی شکلات اثر هنری نیست
نمایشگاه عکس علیرضا فانی با عنوان «من آنم که...»
محرک‌های تبلیغاتی مخفی و غیرقابل شناسایی
ارتباط نام شرکت با بهینه سازی موتورجستجو
راهنمای گام به گام بازاریابی با ایمیل – بخش دوم و پایانی
وقتی فریب جعبه‌های کادویی شکلات را می‌خوریم
هشتک شبکه های اجتماعی را تبدیل به موتور جستجو می کند
مختصری درباره دستگاه های برش لیزری
چرا تبلیغات اینترنتی مهم است ؟
وکتور و نحوه استفاده از آن
آشنایی با انواع کاغذ چاپ
چاپ‌های‌ تماسی‌
بالا بردن تیراژ چاپ با جلوگیری از استپ های ماشین چاپ
سبک ها و اصطلاحات معمول در نقاشی
جدیدترین لیست قیمت چاپ دیجیتال
چاپ و انواع روش های چاپ
افت کیفیت چاپ وبالا آوردن لاستیک(Piling)
دلایلی که نشانگر بی اشکال بودن شروع یک کسب و کار خانوادگی است
هزینه‌های بالا مانع حضور ایران در نمایشگاه اگروفود اربیل می‌شود
هنر نگارگری چیست ؟
ساخت خانه چاپی در 20 ساعت
اهمیت یک هزارم میلیمتر در چاپ!
بسته بندی چیست؟
معرفی دستگاه های چاپ 6 کاره
برخی از رایج‌ترین تصورات نادرست بازاریابی محتوا
ويژگيهاي شغل عكاسي
کاربرد رسانه‌های اجتماعی در کسب و کار
 اخبار / واژه نامه بازاریابی
customer relationship management چیست؟
نظم و انضباط در بازاریابی اساس داده ها و فن آوری کامپیوتر را با خدمت رسانی به مشتری و ارتباطات بازاری ترکیب می‌نماید. مدیریت ارتباط با مشتری به دنبال ایجاد یک رابطه ی یک به یک معنی دار با تمامی داده های مشتریان ( مشخصات فردی. صنعتی. تاریخ ...
» ادامه
customer portfolio asset management چیست؟
با گروه بندی مشتریان بر اساس نیازهای‌شان می‌توان آنها را به سمت اعتماد و سوددهی سوق داد. و این می تواند به عنوان ابزاری کارساز برای مدیریت اقتصاد مشتریان باشد.
» ادامه
Customer Loyalty چیست؟
وقتی بازار به موقعیت اشباع تولید می رسد توازن تولید با برند مشتری بهم خورده و در نتیجه اعتماد از بین می‌رود. برای رهایی از این موقعیت شرکت‌ها مجبور به ایجاد یک رابطه ی اعتماد سازی با مشتریان خود هستند.
» ادامه
C2B یعنی چه ؟
C2B عبارت است اختصار اصطلاح Customer-to-Business به معنی برقراری رابطه تجاری از طرف مشتری یا مصرف کننده با تجار، کسبه و شرکت ها می باشد. 
» ادامه
B2G یعنی چه؟
B2G عبارت است ار اختصار اصطلاح Business-to-Government که شامل شکلی از تجارت الکترونیکی بین بنگاه های تجاری، شرکت ها و به طور کلی تجار با دولت را شامل می شود.
» ادامه
B2C یعنی چه ؟
B2C عبارت است از اختصار اصطلاح Business-to-Customer که برقراری رابطه تجاری بین کسبه، بنگاه های تجاری، شرکت ها و ... به صورت الکترونیکی را شامل می شود.
» ادامه
B2B یعنی چه؟
B2B عبارت است از اختصار اصطلاح Business-to-Business در دنیای تجارت الکترونیکی. B2B بازرگانی الکترونیکی بین کمپانی ها ( شرکت ها ) می باشد که معمولا" بین خریدار و تامین کننده را شامل می شود. ( نه فروشنده و مصرف کننده )
» ادامه
Buzz Opportunities چیست؟
موضوعات محبوب رسانه‌ها که مخاطبان خاصی دارند، به افزایش برند یک محصول کمک می‌کنند.راه‌های کشف فرصت‌های بالقوه شامل بررسی ترافیک ورودی سایت، توسعه کلمات‌کلیدی و غیره.
» ادامه
buying roles چیست؟
فعالیت‌هایی که یک یا چند نفر در فرآیند خرید نقش دارند، این نقش‌ها عبارتند از: پیشقدم کسی که اولین بار درباره‌ی ایده خرید تاثیر می‌گذارند، تاثیرگذار کسی است که نظرات و پیشنهادات او نهایتا بر تصمیم خرید تاثیر می‌گذارد، تصمیم‌گیرنده کسی که نهایتا درباره خرید یا قسمتی از آن تصمیم ...
» ادامه
buying power چیست؟
اصطلاحی که به درآمد برای هزینه‌های اختیاری در میان اقشار جامعه دلالت دارد، و تمایل به خرید کالا یا خدمات را اندازه‌گیری می‌کند. (تعریف صنعتی) اشاره به تاثیر نسبی یک فرد یا تابع در تصمیم‌گیری خرید.
» ادامه
buying motives یعنی چه؟
مردم معمولا به خرید کالا و خدمات روی می‌آورند تا نیازهای خود را ارضا کنند، خریدار نخست با تکیه بر احساسش به سوی کالا جلب می‌شود و سپس با توسل به عقل و منطق آن خرید را توجیه می‌کند.
» ادامه
buying influence چیست؟
تولیدکنندگان علاوه بر خدمات اطلاعاتی، به خدمات واسطه‌ها به دلیل اثرگذاری روی رفتار مصرف کنندگان و انتخاب خرید آنها، اهمیت می‌دهند. طرحهای جبران خدمات، تخفیفهای ویژه، پرداخت براساس چگونه قرار گرفتن محصول در قفسه و محل قرار گرفتن قفسه در فروشگاه، همه و همه راههایی است که تولیدکنندگان به واسطه ...
» ادامه
Buying Funnel یعنی چه؟
به نام‌های قیف‌خرید، چرخه‌خرید، چرخه‌تصمیم‌گیری و چرخه‌فروش خوانده می‌شود، مدلی است که رفتار خرید مشتری را از مسیر خرید تا هدف نهایی خرید تشریح می‌کند.
» ادامه
buying decisions یعنی چه؟
خریدهای متفاوت یک خریدار در جریان خرید یک محصول برای برآوردن نیاز، سه تصمیم‌گیری خرید در نظر گرفته شده است: 1-تصمیم‌گیری محصول 2-تصمیم‌گیری برند 3-تصمیم‌گیری تامین‌کننده
» ادامه
awareness-trial-repeat A-T-R چیست؟
ATR شامل سه مرحله‌ی کلیدی آگاهی، آزمایش و تکرار است، آگاهی عبارتست از هر‌گونه اطلاعات درباره محصول، نام تجاری و یک یا چند ویژگی مربوط به آن. آزمایش به معنی استفاده از آزمون می‌باشد و منظور از تکرار این است که آیا آزمایش به اندازه کافی موفق بود که شایستگی ...
» ادامه
atmospherics یعنی چه؟
معماری فروشگاه، چیدمان، نورپردازی، ترکیب‌رنگ، دما، دسترسی، سر‌و‌صدا، طبقه‌بندی، قیمت، رویدادهای خاص و غیره، که به عنوان محرک و جذب توجه مصرف‎‌کننده عمل می‌کنند.
» ادامه
assortment یعنی چه؟
یک نوع دسته‌بندی از کالاها که به مصرف‌کننده ارائه می‌گردد، مثلا در مورد پیراهن، قیمت، سبک، رنگ، طرح و مواد آن در نظر گرفته می‌شود که برای انتخاب در دسترس مصرف‌کننده است.
» ادامه
ASSESSOR کیست؟
پیش‌بینی سهم بازار از یک محصول جدید خریداری شده، مصاحبه با مشتریان بالقوه و درک علایق و اولویت‎‌های آنان.
» ادامه
Arts Marketing چیست؟
یک استراتژی تبلیغاتی است، به عبارت دیگر ایجاد ارتباط بین شرکت و هنرهای نمایشی (از جمله حمایت مالی از یک سری کنسرت، نمایشگاه، موزه و غیره)
» ادامه
anchoring effect چیست؟
زمانی که خریداران قیمت محصولات را با قیمت‌های مرجع مقایسه می‌کنند، درنتیجه این مقایسه اثر تکیه‌گاهی به وجود می‌آید، یک قیمت مانند یک تکیه‌گاه عمل می‌کند.
» ادامه

شبرنگ شب نما

دنیای چاپ بنر
طراحی وب سایت : دیاسافت
قدرت گرفته از DiasoftCMS 3.1 2015