فروشگاه تخصصی چاپ و تبلیغات
Avatar   خوش آمدید کاربرمهمان
ورود | ثبت نام
امروز : شنبه 30 تير 1397
 
وب سایت تخصصی نیازمندی های صنعت چاپ و تبلیغات
گیفتو
آلتون پرتو
راه کارهایی برای ارسال اس ام اس تبلیغاتی

راه کارهایی برای ارسال اس ام اس تبلیغاتی

بازاریابی پیامکی بر اساس ارسال پیام های کوتاه روی گوشی های موبایل مشتریان است. باید بدانیم طبق پیش بینی ها تا سال 2020، 90 درصد مردم جهان گوشی ...


» 11 نکته طلایی برای ایمیل مارکتینگ موفق

» مدل‌ AIDAS در تبلیغات چیست؟

» جدید ترین و زیبا ترین فونت های فارسی

ساخت تیزر تبلیغاتی
دنیای چاپ
نوین تاک
مقالات تخصصی تبلیغات و چاپ
چاپ نقش الماس
  مقالات آموزشی
مقواي فلوتينگ چیست؟
رویکردی جدید به چاپ دیجیتال در صنعت بسته بندی
اندازه هاي استانداردكاغذومقوا
آشنایی با انواع کاغذ چاپ
توصیه‌های مهم برای جذب و نگهداشت بهتر مشتری
11 نکته طلایی برای ایمیل مارکتینگ موفق
اقتصادی ترین پرینتر فلت بد وارد بازار شد
درباره خط کوفی بیشتر بدانیم
کارت ویزیت معروف ترین افراد جهان چه شکلی است؟
معرفی ماشینهای چاپ ورقی
هدایای تبلیغاتی که با 10 تا 15000 تومان می توان خرید
جذب مشتری با بودجه کم و بازاریابی پارتیزانی
کاغذ پلاست چیست؟
راهنمای گام به گام بازاریابی با ایمیل – بخش دوم و پایانی
نتایج عالی یک نانوایی از تبلیغات بنری
اهمیت بالای پرداختن به کوچکترین مشتریان
ابراهیم حقیقی:گرافیک هنر نیست دانش است
اشتباهات رایج اما خطرناک در بازاریابی
تبلیغات عامل موثر در بازاریابی شرکت های خدماتی
نحوه ساخت GIF بر روی سیستم ‏‌های مک apple
گام به گام تا تولید یک کتاب و نحوه بر آورد قیمت
7 روش برای تبلیغات حرفه ای در اینستاگرام
رفع ایراد پمپ در دستگاه چاپ فلکس و بنر
7 نکته تبلیغاتی برای میخکوب کردن مخاطبین
لفافهای ضد میکروب در صنعت چاپ و بسته بندی
نگاهی اجمالی به سابقه تاریخی چاپ در دنیا
نمونه های ساک دستی های تبلیغاتی خلاقانه
چاپ چند بعدی سورپرایز آگفا برای بازدیدکنندگان SIGNE EXPO 2016
با اشتباهات رایج در بازاریابی در شبکه های اجتماعی آشنا شوید
خمير سازي مکانيکي چيست؟(جهت ساخت کاغذ)
 صفحه نخست / اگر بازاریابی تلفنی انجام می دهید حتما بخوانید



 
اگر بازاریابی تلفنی انجام می دهید حتما بخوانید

اگر بازاریابی تلفنی انجام می دهید حتما بخوانید


اگر با دقت به آنچه در هنگام مصاحبه تلفنی رخ می دهد توجه کنید و با تاکتیک مناسب عمل کنید از هر پاسح منفی که از تلفن دریافت می کنید می توانید بر تجربیات خود بیفزایید.


افراد زیادی که صاحب کسب و کار هستند تلفن را برای حرفه خود ضروری می دانند چون از این طریق می توانند یک مشتری احتمالی را جذب کنند و همینطور آن را از دست بدهند. بعضی ها از تلفن استفاده می کنند تا یک شبکه قوی بین خود و مشتریان بسازند و بعضی ها چنان از آن غافلند که گویی فکر می کنند اگر به تلفن دست بزنند آنها را برق خواهد گرفت. علت آن هم ترس از شنیدن کلمه «نه» است. بنابراین تعداد افرادی که جرات برداشتن تلفن و ارتباط با مشتریان را دارند زیاد نیست. ولی آنها که این شجاعت را دارند و ممکن است چند جواب نه یا مزاحم نشوید کوتاه مدت را تحمل کنند در عوض پاداش طولانی مدتی خواهند گرفت و آن فروش محصول است.

اگر با دقت به آنچه در هنگام مصاحبه تلفنی رخ می دهد توجه کنید و با تاکتیک مناسب عمل کنید از هر پاسح منفی که از تلفن دریافت می کنید می توانید بر تجربیات خود بیفزایید.

به جای اینکه بایستید و از تلفن بعدی منصرف شوید، خواهید آموخت که چه چیزی را نگویید و چه موقع زنگ نزنید. و کلید موفقیت شما هم این است که بدانید چه بگویید و چه موقع بگویید. با هر پاسح منفی احتیاج به زمان کمی خواهید داشت تا وضعیت را بررسی کنید و از آن در جهت منافع خود سود ببرید.  ولی ممکن است مشتری پرسود و فرصت های زیاد با تلفن بعدی بدست آورید.
پس از مدتی مهارت های شما افزایش پیدا خواهد کرد و تعداد پاسح های منفی هم که می شنوید کمتر خواهد شد. ما هم برای کمک به شما در این مقاله از «یاد بگیر دات کام» نکات و ریزه کاری های یک ارتباط تلفنی موفق را جمع آوری کرده ایم تا در زمان و هزینه شما صرفه جویی شود پس قبل از تلفن زدن حتماً این نکات را بخوانید.

1- مانند یک حرفه ای احوال پرسی کنید. فقط نگویید سلام و بلافاصله شروع به صحبت درباره محصول یا خدمات خود نکنید بلکه به طرف مقابل فرصت دهید در بحث شما مشارکت کند. اگر یک احوال پرسی خیلی رسمی کنید به خطا رفته اید. می توانید با یک صبح بخیر یا عصر بخیر شروع کنید و اگر نام کسی را که به او زنگ می زنید می دانید حتماً او را به اسم صدا کنید. متفاوت باشید. حرفه ای رفتار کنید.

2- خود و سازمان خود را معرفی کنید. مثلاً بگویید اسم من علی است و در قسمت بازاریابی وب سایت آموزشی یاد بگیر دات کام فعالیت می کنم. و مثلاً می توانید اضافه کنید: «تخصص ما کمک به شما برای بهبود وضعیت فروشتان است.»

هنوز زود است که اطلاعات تخصصی بدهید و نام محصولات و خدمات خود را ذکر کنید. خوب حالا باید کمی مکث کنید و به طرف مقابل فرصت دهید اگر به خدمات شما علاقه مند است کنجکاویش تحریک شود و از شما سؤالاتی کند. در غیر این صورت ممکن است پاسخی که می شنوید این باشد: «نه ممنونم ما این جنس را قبلاً خریده ایم.» و در نهایت تلفن را قطع کند. برای اینکه شانس فروش خود را بالا ببرید ابتدا اطلاعات عمومی درباره کالای خود بدهید به این روش نه تنها کنجکاوی طرف مقابل را تحریک کرده اید بلکه مدت بیشتری طرف را روی خط نگه داشته اید و شانس فروش بیشتری خواهید داشت. در این میان سعی کنید حداقل یکی از برتری های کالا یا خدمات خود را ذکر کنید.

3- قدردانی کنید. همیشه باید از مشتری احتمالی خود به خاطر اینکه دقایقی از وقت خود را در اختیار شما قرار داده است سپاسگزاری کنید. به این طریق این احساس را در مشتری خود القا می کنید که نمی خواهید ثانیه ای از وقت او را هدر دهید. و به جای اینکه بگویید: «من فقط چند لحظه با شما کار دارم یا وقتتان را می گیرم» می توانید بگویید: «ممنون که با من صحبت می کنید. من فقط چند لحظه ای از وقت ارزشمند شما را می گیرم.»

4- هدف خود را از تلفن زدن بگویید. بهتر است منظور خود را با یک سؤال بیان کنید. مثلاً می توانید بگویید: «اگر من راهی را برای افزایش فروش شما ارائه دهم که هزینه کمی دارد آیا مایل به شنیدن آن هستید؟»

سؤالاتی از این قبیل شانس زیادی به گرفتن پاسخ «بله» دارند. در این لحظه شما فرصت فروش یا گذاشتن یک قرار ملاقات را پیدا خواهید کرد. از آنها اجازه بگیرید که برایشان اطلاعات بیشتری فراهم کنید. فراموش نکنید هنوز وقت فروش محصول یا خدمات نیست بلکه زمان ارائه مزایایی است که کالا یا خدمات شما به مشتری احتمالی ارائه می دهد.

5- یک قرار ملاقات بگذارید. از طرف مقابل بخواهید در صورت امکان برای شما یک وقت ملاقات تعیین کند. حتی این قرار ملاقات می تواند به صورت تله کنفرانس اینترنتی باشد. اگر طرف شما با قرار ملاقات موافقت کند باز هم شانس شما بیشتر خواهد شد.

6- اگر مرحله بعدی یک ملاقات حضوری است سؤالات مناسب با تاکتیک خود بپرسید. برای گذاشتن قرار ملاقات باید 2 زمان متفاوت به او پیشنهاد کنید مثلاً بگویید: «من امروز ساعت 4 بعد از ظهر یا فردا ساعت 9 صبح می توانم در خدمت شما باشم. تا اطلاعات بیشتری در اختیار شما قرار دهم.» یا می توانید بگویید: «ساعت 9 صبح فردا با برنامه شما جور در می آید؟» نباید بگویید: «چه موقع می توانم شما را ببینم؟» وقتی که زمان خالی خود را تعیین می کنید نشان می دهید یک بازاریاب فعال و موفق هستید. امتحان کنید خواهید دید که چقدر مؤثر است.

7- برای زمانی که اکنون و در آینده به شما داده شده است سپاسگزاری کنید. زمان، تاریخ و محل ملاقات را دوباره تایید کنید و اگر سؤالاتی دارید همانجا بپرسید. و به طرف مقابل بگویید برای اینکه از وقت ملاقات خود حداکثر استفاده را ببرید چه کارهایی خواهید کرد. شماره تماس خود را به این صورت بدهید: «اگر برای کنفرانس مشترکمان چیزی به نظرتان رسید که خواستید به من خبر دهید با این شماره  ***********  تماس بگیرید.»

خوب با بکار بستن این ترفند ها می تواند موقعیت های پنهان را شکار کنید و امیدوار باشید سود مناسبی از بازار یابی تلفنی بدست خواهید آورد.

 جمع آوری و ترجمه: علی یزدی مقدم



بازدیدها : 3114



نظرات کاربران

avatar ن 13 مرداد 1394
سلام .واقعا آموزنده بود..من دقیقا همین روش رو توبازاریابیم دارم و شکر خدا تا حدودی موفق هم هستم ..بابت لطفتون سپاسگزارم

آدرس ایمیل : GDO.IR

ارسال نظر در مورد این مطلب:

نام شما : *
آدرس ایمیل : *
شماره تماس :
متن نظر : *
تشخیص امنیتی :
 


آگهی های مرتبط با این خبر


استخدام بازاریاب

استخدام بازاریاب


استخدام بازاریاب با حقوق ثابت و پورسانت ویژه جهت فعالیت ...
استخدام بازاریاب

استخدام بازاریاب


استخدام بازار یاب خانم و آقا در تهران و شهر ...
بازاریاب صنایع بسته بندی و چاپ

بازاریاب صنایع بسته بندی و چاپ


بازاریاب خانم و آقا با پورسانت بسیار عالی جهت بسته ...
استخدام بازاریاب در پیک اطلس اراک

استخدام بازاریاب در پیک اطلس اراک


پیک اطلس با بیش از 11 مجله تبلیغاتی ، بازاریابی ...
استخدام بازاریاب با سابقه

استخدام بازاریاب با سابقه


شرکت مهندسی طلوع آسو در نظر دارد به منظور ارتقا ...
بازاریاب با پورسانت عالی

بازاریاب با پورسانت عالی


سرپرست بازاریابی برای جذب تبلیغات اینترنتی نیازمندیم
طرح توجیهی چاپخانه افست و دیجیتال

طرح توجیهی چاپخانه افست و دیجیتال


تهیه پیش طرح و طرحهای توجیهی اقتصادی، فنی و مالی ...
استخدام بازاریاب با پور سانت عالی

استخدام بازاریاب با پور سانت عالی


به تعدادی بازاریاب آقا و خانم در تهران و کرج ...
ماهنامه مدیریت بازاریابی و تبلیغات

ماهنامه مدیریت بازاریابی و تبلیغات


نگاهی متفاوت به تبلیغات روشهای نوین بازاریابی
برندینگ اینترنتی

برندینگ اینترنتی


افزایش فروش ومعرفی کالا یا خدمات از طریق تبلیغات در ...
استخدام بازاریاب

استخدام بازاریاب


یک موسسه چاپ دیجیتال نیازمند تعدادی بازاریاب آقا و خانم ...
بازاریابی اینترتی

بازاریابی اینترتی


یکی از روش های بازاریابی موثر برای معرفی محصول یا ...
استخدام بازاریاب

استخدام بازاریاب


به تعدادی بازاریاب خانم و آقا جهت شرکت دکوراسیون داخلی ...
تبلیغات سمعی و بصری و بازاریابی الکترونیک

تبلیغات سمعی و بصری و بازاریابی الکترونیک


مجموعه دنیای نو ارائه دهنده مشاوره و بازاریابی ، طراحی ...
استخدام بازاریاب در رشت

استخدام بازاریاب در رشت


دفتر طراحی و تبلیغات میلاد زهتاب به تعدادی بازاریاب خانم ...
استخدام بازاریاب در اصفهان

استخدام بازاریاب در اصفهان


کانون آگهی و تبلیغات توتیا جهت تکمیل کادر بازرگانی خود ...
گروه تبلیغاتی و بازاریابی مدرن الماس سبز

گروه تبلیغاتی و بازاریابی مدرن الماس سبز


گروه تبلیغاتی و بازاریابی مدرن الماس سبز ...
بازاریاب مجرب خانم و آقادر شرکت نیوساد

بازاریاب مجرب خانم و آقادر شرکت نیوساد


شرکت نيوساد براي تکميل کادر خود نيازمند تعدادي بازارياب مجرب ...
بازاریابی از طریق اس ام اس

بازاریابی از طریق اس ام اس


40 سال پیش در روز سوم آوریل 1973 مصادف با ...
 استخدام بازاریاب در تبریز

استخدام بازاریاب در تبریز


استخدام بازار یاب خانم و آقا در تبریز شرکت ...
استخدام بازاریاب مجرب خانم و آقا

استخدام بازاریاب مجرب خانم و آقا


استخدام بازاریاب مجرب خانم و آقا در شرکت نیوساد
کارشناس بازاریابی و فروش خدمات چاپ

کارشناس بازاریابی و فروش خدمات چاپ


کارشناس حرفه ای فروش و بازاریابی ...
مشاور حرفه ای در زمینه تکنیک های بازاریابی و فروش

مشاور حرفه ای در زمینه تکنیک های بازاریابی و فروش


مهندس احسان نصیری کارشناس ارشد مدیریت بازرگانی ...
تسخیر گوگل

تسخیر گوگل


جذب مشتری از طریق طرح تسخیر گوگل بدون هیچ گونه ...
استخدام بازاریاب حرفه ای چاپ

استخدام بازاریاب حرفه ای چاپ


موسسه فرهنگی هنری فرصاد جهت تکمیل کادر تبلیغات خود تعدادی ...
استخدام بازاریاب جهت کار در کانون آگهی و تبلیغاتی

استخدام بازاریاب جهت کار در کانون آگهی و تبلیغاتی


به تعدادی بازاریاب جهت کار در کانون آگهی و تبلیغاتی ...
استخدام بازاریاب بیمه

استخدام بازاریاب بیمه


نمایندگی بیمه ایران از بازاریابان علاقه مند به بازاریابی بیمه ...
استخدام فوری تایپیست،مترجم وبازاریاب

استخدام فوری تایپیست،مترجم وبازاریاب


استخدام فوری تایپیست،مترجم وبازاریاب - باکمی تلاش میتوانید به درآمد ...
تبلیغات و بازاریابی در شیراز

تبلیغات و بازاریابی در شیراز


دانش تبلیغ - ضرورت توسعه تبلیغات بازاریابی ...
مشاوره بازاریابی ، تولید ، فروش و امور قراردادها

مشاوره بازاریابی ، تولید ، فروش و امور قراردادها


مشاوره ی بازاریابی ، تولید ، فروش و امور ...
بازاریابی نوین مبتنی بر دانش روز

بازاریابی نوین مبتنی بر دانش روز


مجموعه شهربازاریابی، به منظور بازاریابی گسترده و سراسری جهت مراکز ...
استخدام بازاریاب حضوری و تلفنی

استخدام بازاریاب حضوری و تلفنی


شرکت پارسLED تولیدکننده تابلوهای روان تبلیغاتی جهت فروش و بازاریابی ...
گروه تبلیغاتی و بازاریابی روشن

گروه تبلیغاتی و بازاریابی روشن


گروه تبلیغاتی روشن با کادری مجرب و با سابقه ، ...
بازاریابی و کسب و کار با فروش اینترنتی

بازاریابی و کسب و کار با فروش اینترنتی


شرکت ابر تجارت کهکشان با اخذ مجوز فعالیت بازاریابی شبکه ...
فرصت ویژه جهت حرفه های بازاریابی و فروش در حوزه  تبلیغات در مراکز استانها

فرصت ویژه جهت حرفه های بازاریابی و فروش در حوزه تبلیغات در مراکز استانها


فرصت ویژه جهت حرفه های بازاریابی و فروش در حوزه
آزانس تبلیغات بازاریابی و برندینگ آوانگار

آزانس تبلیغات بازاریابی و برندینگ آوانگار


مشاوره تبلیغات، بازاریابی، برندینگ ، کمپین، بازاریابی دیجیتال، تبلیغات محیطی، ...
استخدام بازاریاب

استخدام بازاریاب


خداوند متعال روزی دهنده ی همه جانداران و تمام ...
استخدام چند بازاریاب تلفنی

استخدام چند بازاریاب تلفنی


آژانس تبلیغات آنلاین آفرینش به چند بازاریاب تلفنی خانم بصورت ...
استخدام

استخدام


استخدام نیرو کار در منزل ، بازاریابی و درآمدزایی از ...
استخدام بازاریاب با حقوق و پورسانت بالا

استخدام بازاریاب با حقوق و پورسانت بالا


چاپ آسان کار استخدام بازاریاب علاقه مند ...
اپسون
شبرنگ شب نما

دنیای چاپ بنر
طراحی وب سایت : دیاسافت
قدرت گرفته از DiasoftCMS 3.1 2015