فروشگاه تخصصی چاپ و تبلیغات
Avatar   خوش آمدید کاربرمهمان
ورود | ثبت نام
امروز : پنجشنبه 22 آذر 1397
 
وب سایت تخصصی نیازمندی های صنعت چاپ و تبلیغات
گیفتو
آلتون پرتو
راه کارهایی برای ارسال اس ام اس تبلیغاتی

راه کارهایی برای ارسال اس ام اس تبلیغاتی

بازاریابی پیامکی بر اساس ارسال پیام های کوتاه روی گوشی های موبایل مشتریان است. باید بدانیم طبق پیش بینی ها تا سال 2020، 90 درصد مردم جهان گوشی ...


» 11 نکته طلایی برای ایمیل مارکتینگ موفق

» مدل‌ AIDAS در تبلیغات چیست؟

» جدید ترین و زیبا ترین فونت های فارسی

ساخت تیزر تبلیغاتی
دنیای چاپ
نوین تاک
چاپ نقش الماس
مقالات تخصصی تبلیغات و چاپ
  مقالات آموزشی
سبک ها و اصطلاحات معمول در نقاشی
نقش مهم لوگو در یک کسب و کار موفق
تاثیر هدایای تبلیغاتی در جذب مشتری
در کنفرانس سئو شهریور ۹۴ با حضور رفیق فیلیپس چه گذشت؟
تولید 5هزار تن پلیمر زیست تخریب پذیر برای صنایع بسته بندی
هنر نگارگری چیست ؟
دستگاه چاپگر بر روی شیشه و کاشی
چاپ غیر تماسی چیست؟
در شرکت کارتن‌پک از صفر تا صد تولید را زیر یک سقف جمع کرده‌ایم
همه چیز درباره محلول رطوبت دهی در چاپ افست
عکس های بابک صدیقی در آلمان
فریب موتورهای جستجو و ارتقاء رتبه سایت کارگشا نیست
مدال برنز برای یک ایرانی
همه چیز درباره برش در چاپ
درباره خط محقق
اطلاعاتی درباره رشته چاپ در دانشگاه
پرسش و پاسخ درباره مرکب های فلکسو و روتوگراور(سری اول)
لیست قیمت خدمات چاپ و پس از چاپ 4 آبان 94
روش تعرفه گذاری در صنعت چاپ
آثار ۵۵ هنرمند دیگر در اكسپوی ۹۱ فروش رفت
قبل از خرید هدیه تبلیغاتی حتما بخوانید
کنترل خط و متن قبل از ارسال به چاپخانه
نکته های مهم و اساسی برای جوش دادن یک معامله
کاغذ کاربن لس چیست؟
ویژگی های رسانه‌های اجتماعی
نحوه تهیه غذا با پرینتر 3 بعدی
معرفی دستگاه سی ان سی روتاری 8 کله
اشکال در دکمه پرچ دستگاه فلکس و بنر
قدرتمندترین کلمات در تبلیغات و فروش کدامند؟
از تبلیغات شطرنجی چه می‌دانید؟
 صفحه نخست / تبلیغات و بازاریابی مبتنی بر محتوا



 
تبلیغات و بازاریابی مبتنی بر محتوا

تبلیغات و بازاریابی مبتنی بر محتوا


جدای از این بحث که تبلیغات آنلاین چقدر می‌تواند موثر و مفید واقع شود، مبحث مهم دیگریست که باید به آن پرداخته شود. به نظر می‌رسد برندهای هوشمند و موفق برندهایی هستند که استفاده از تبلیغات در رسانه‌های قدیمی و متداول با پرداخت هزینه را رها کرده و به سراغ تاسیس رسانه مخصوص به خود رفته‌اند.


امروزه دنیای تبلیغات تغییر کرده است و اگر چه تبلیغات آنلاین سهم زیادی دارد، شرکت‌ها و برندها نباید از تاثیرات تبلیغات محتوا محور غافل شوند. بر خلاف گذشته، دیگر پرداخت هزینه در رسانه‌ها برای انجام تبلیغات نمی‌تواند توجه مشتریان را جلب کند و برندها و شرکت‌ها اگر می‌خواهند در دنیای رقابت پیروز باشند، باید به دنبال روش‌ها و استراتژی‌های جدید باشند. تبلیغات محتوا محور  یا تبلیغات محتوایی یکی از این روشهاست.
 
 لزوم استفاده از تبلیغات محتوا محور
 
هزینه‌ها و مزایای تبلیغات آنلاین

جدای از این بحث که تبلیغات آنلاین چقدر می‌تواند موثر و مفید واقع شود، مبحث مهم دیگریست که باید به آن پرداخته شود. به نظر می‌رسد برندهای هوشمند و موفق برندهایی هستند که استفاده از تبلیغات در رسانه‌های قدیمی و متداول با پرداخت هزینه را رها کرده و به سراغ تاسیس رسانه مخصوص به خود رفته‌اند. این شرکت‌ها و برندها در این حالت می‌دانند باید درست بر روی چیزی تمرکز کنند که نظر مشتریانشان باشد: پیشنهاد و توصیه، ارائه اطلاعات و پیشینه برند و گاهی نیز ایجاد سرگرمی برای آنان. به عبارت دیگر، دنیای امروزی تبلیغات دیگر صحبت کردن در مورد مشتری نیست، بلکه صحبت کردن با مشتریسیت. این مفهوم، چیزی جز تبلیغات محتوا محور نیست.

جایگزین کردن رسانه‌های متداول با رسانه خصوصی توسط یک برند، از نظر اقتصادی نیز سبب می‌شود تا بودجه شرکت موثرتر و کارآمدتر صرف تبلیغات شود. علاوه بر این، انجام تبلیغات با پرداخت هزینه در رسانه‌ها چیزی بیش‌تر از صرفا اتلاف هزینه است.زیرا امروزه رسانه‌ها و وسایل ارتباط جمعی به سرعت در حال تغییر است و اگر برندی بخواهد با پرداخت هزینه از این رسانه‌ها برای تبلیغات خود استفاده کند، باید نیروی کاری و هزینه بالایی صرف کند تا خود را با این تغییرات مطابقت داده و همواره به دنبال جدیدترین تکنولوژی یا بستر ارتباطی باشد.

با این حال، علی رغم اینکه تبلیغات زیاد و پرداخت هزینه‌های گزاف برای تبلیغات در رسانه‌ها صرفا سبب موفقیت یک برند یا فروش بالای یک محصول نیست، هنوز هم شرکت‌ها و برندهای بسیاری هستند که اصرار دارند از این استراتژی برای موفقیت در بازار رقابت استفاده کنند.

۳ دلیل که شما را مجاب می‌کند بر روی تبلیغات محتوا محور سرمایه گذاری کنید

امروزه ارزش‌ها از سمت سرمایه گذاری و صرف هزینه در رسانه‌های عمومی به سمت تبلیغات محتوا محور و مرتبط در رسانه‌ مخصوص هر برند تغییر یافته است. اما بسیاری از شرکت‌ها و برندها هنوز با این تغییر کنار نیامده یا اهمیت آن در موفقیت را نادیده می‌گیرند.

همانند تبلیغات در رسانه‌های عمومی با صرف هزینه، تبلیغات در رسانه مخصوص یک برند و ایجاد محتواهای مرتبط نیز استراتژی‌های خاص خود را دارد تا بتواند بر روی مخاطب تاثیرگذار باشد. اما فراموش نکنید اگر شما بتوانید نیازها و سلایق مشتریان خود را به خوبی بشناسید، سپس به تولید محتوا بپردازید و اعتماد و توجه آن‌ها را جلب کنید، رقابت را در دست گرفته‌اید و می‌توانید به انتظار موفقیت باشید. اگر هنوز هم نسبت به تبلیغات محتوا محور دچار شک و تردید هستید، سه دلیل مهم زیر را حتما مرور کنید:
 
 لزوم استفاده از تبلیغات محتوا محور

۱) رهبری منسجم‌تر

تبلیغات محتوا محور به شما این امکان را می‌دهد تا از همه فرصت‌هایی که برایتان پیش می‌آید، استفاده کنید.

اما فراموش نکنید انتشار محتوا، هدف خاص خود را دارد و انتشار محتوای بی هدف موثر نیست.

برای تولید محتوای تخصصی از همکارانتان کمک بگیرید.

ببینید مشتریان چه اطلاعاتی از شما می‌خواهند، سپس به کمک تیم خود محتواهای این چنینی منتشر کنید.

اگر موفق شوید اعتماد مخاطبان را جلب کنید، مشتریان وفاداری در طول زمان پرورش خواهید داد.

۲) استفاده از نیروهای متخصص

در زمینه تولید و انتشار محتوا، معمولا کارمندان تمام وقت گزینه‌های مناسب‌تری هستند، زیرا کار سختیست اگر شما بخواهید نیروهای زیادی را مدیریت کنید و آن‌ها را آموزش دهید تا به عنوان صدای برند شما شناخته شوند. با این حال، کار انتشار محتوا اگر چه ممکن است در ابتدا کاری ساده به نظر برسد، اما کاری تخصصیست و شما نیاز به استفاده از نظرات نویسندگان، بازاریابان و ادیتورهای باتجربه دارید. لذا، شما می‌توانید از این افراد به صورت پروژه محور در تیم خود استفاده کنید.

برای این که بتوانید به بهترین نحو از نویسندگان مهمان استفاده کنید، ابتدا باید مانند یک ناشر فکر کنید.

برنامه انتشاراتی شما به چه صورت است؟

آیا ترجیح می‌دهید از محتواهای کوتاه استفاده کنید یا محتواهای طولانی؟

آیا تنها به پیش نویس اولیه محتواها نیاز دارید؟

یا از نویسندگان مهمان می‌خواهید یک کار نهایی شده به شما تحویل دهند؟

برای انتخاب نویسنده، به سراغ کسانی بروید که در حیطه کاری شما نیز دانش و معلومات کافی دارند.

این افراد می‌توانند محصول شما را از زوایای جدیدی بررسی کنند و توجه مخاطبان را جلب کنند.

۳) هزینه‌های جانبی کم‌تر

با در نظر گرفتن استانداردها و پروتکل‌های مناسب برای انتشار محتوا، شما می‌توانید از نویسندگان جوان بسیاری که مستعد رشد و شکوفایی هستند، استفاده کنید. بررسی‌ها و تجارب نشان می‌دهد اگر شما بتوانید مسیر درست را برای نویسندگان خود مشخص کنید، نویسندگان جوان بسیار خلاق‌تر و باانگیزه‌تر از نویسندگان میانسال و باتجربه هستند. این نویسندگان همچنین می‌توانند با روحیه مثبت و خلاقی که دارند، فضای کاری شرکت شما را در جهت مثبت تغییر دهند.

یادتان نرود برای پرداخت مبلغ کمتر، به سراغ هر نویسنده‌ای نروید.

نویسندگان جوانی به درد شما می‌خورند که انگیزه کافی برای کار و پیشرفت داشته باشند.

کافیست آنها را تحت نظر نویسنده باتجربه‌ای قرار دهید تا، هم از خلاقیت و هم از تجربه آنها استفاده کنید.
 
 لزوم استفاده از تبلیغات محتوا محور

جمع بندی

استفاده از محتواهای مرتبط به برندها اجازه می‌دهد از فرصت‌های منحصر به فردی که برای آن‌ها پیش می‌آید استفاده کنند.

تبلیغات محتوا محور، باعث معرفی دهان به دهان برند شما می شود.

در واقع مشتریانتان صرفا تبلیغ شما را نمی کنند، بلکه اطلاعات جالبی از شما را در اختیار دیگران قرار دهند.

انتشار محتوا سبب می‌شود مشتریان و مخاطبان شما را شناخته و به شما اعتماد کنند.

منبع: آی بازاریابی



بازدیدها : 1523



نظرات کاربران

هنوز هیچ نظری ارسال نشده است


ارسال نظر در مورد این مطلب:

نام شما : *
آدرس ایمیل : *
شماره تماس :
متن نظر : *
تشخیص امنیتی :
 


آگهی های مرتبط با این خبر


هدایای تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی


کانون تبلیغاتی آرین نگار ارائه دهنده محصولات ...
متخصصین بازاریابی صنعتی و تبلیغات

متخصصین بازاریابی صنعتی و تبلیغات


متخصصین بازاریابی صنعتی و تبلیغات ...
کانون تبلیغاتی پردیس (کردستان)

کانون تبلیغاتی پردیس (کردستان)


کانون تبلیغاتی پردیس (کردستان) محمد مصباح پرسته ...
ارسال ایمیلهای تبلیغاتی

ارسال ایمیلهای تبلیغاتی


ارسال ایمیلهای تبلیغاتی یكی از بهترین و به صرفه ...
تن پوشهای تبلیغاتی

تن پوشهای تبلیغاتی


مجری فروش تن پوشهای تبلیغاتی درابعاد مختلف و طرحهای متنوع ...
هدایای نفیس تبلیغاتی

هدایای نفیس تبلیغاتی


هدایای تبلیغاتی فرصاد ارایه کننده انواع کالاهای: ...
تابلو روان

تابلو روان


تابلو روان های شرکتی با یکسال ضمانت و پنج سال ...
چاپ و تبلیغات در خمین

چاپ و تبلیغات در خمین


چاپ و تبلیغات کارینو ( کاری نو گرافیک ) ...
کانون تبلیغاتی کتیبه مارلیک (گیلان)

کانون تبلیغاتی کتیبه مارلیک (گیلان)


کانون تبلیغاتی کتیبه مارلیک (گیلان) حمیدرضا ملک زاده بیشوری
کانون تبلیغاتی مهر آفرین (سیستان و بلوچستان)

کانون تبلیغاتی مهر آفرین (سیستان و بلوچستان)


کانون تبلیغاتی مهر آفرین (سیستان و بلوچستان) تاسیس: 1382خسرو ...
حوله فشرده تبلیغاتی

حوله فشرده تبلیغاتی


تولید و واردات حوله فشرده همراه با چاپ لوگوی اختصاصی ...
ماشین های اداری و رایانه نوین

ماشین های اداری و رایانه نوین


ماشین های اداری و رایانه نوین با ...
چاپ و تبلیغات موعود

چاپ و تبلیغات موعود


چاپ و تبلیغات موعود مشاور شما در امور ...
تولید انواع تی شرت تبلیغاتی چاپ سابلیمیشن

تولید انواع تی شرت تبلیغاتی چاپ سابلیمیشن


تولید و چاپ انواع تی شرت های تبلیغاتی : چاپ ...
نایلکس فروشگاهی

نایلکس فروشگاهی


تولید و چاپ انواع فیلم های چند لایه پلی اتیلن،نایلون ...
فروش ماشين آلات چاپ و مواد مصرفی

فروش ماشين آلات چاپ و مواد مصرفی


تاریخچه ساین رایانه: مدیران شرکت ساین رایانه ساینا قریب به ...
LED و تابلو ثابت و روان

LED و تابلو ثابت و روان


ابلو روان تک رنگ قرمز با ماژول 28 میل و ...
طراحی محصولات تبلیغاتی

طراحی محصولات تبلیغاتی


کارگاه گرافیک ساده با هم بزرگ شویم!
بورس انواع خودکارهای تبلیغاتی فروش ویژه خودکار ارزان 09121309214

بورس انواع خودکارهای تبلیغاتی فروش ویژه خودکار ارزان 09121309214


واردات انواع هدایای تبلیغاتی انواع خودکارهای پلاستیکی و فلزی همراه ...
متنوع ترین هدایای تبلیغاتی 94 در مشهد

متنوع ترین هدایای تبلیغاتی 94 در مشهد


شرکت ایده پارسی جدید و متنوع ترین هدایای تبلیغاتی 94 ...
برش و حکاکی لیزری

برش و حکاکی لیزری


برش و حکاکی لیزری سی ان سی با دستگاه سایز ...
انجام کلیه امور تبلیغاتی

انجام کلیه امور تبلیغاتی


طراحان پیشرو طیف وسیع خدمات طراحی ، گرافیک و چاپ ...
فروش انواع دستگاه های چاپ حرارتی

فروش انواع دستگاه های چاپ حرارتی


شرکت ساین رایانه ساینا(واردات ماشین آلات چاپ ) کیفیت ، ...
خوشبوکننده های تبلیغاتی اتومبیل

خوشبوکننده های تبلیغاتی اتومبیل


جذابیت ، جلب توجه ، ماندگاری تبلیغات شما با ...
طراحی ، عکاسی و فیلمسازی

طراحی ، عکاسی و فیلمسازی


مجموعه دنیای نو ارائه دهنده مشاوره و بازاریابی ، طراحی ...
سررسید 94 | سالنامه 94 | سررسید سال 1394

سررسید 94 | سالنامه 94 | سررسید سال 1394


سررسید 94 | سالنامه 94 | سررسید سال 1394 ...
لیوان کاغذی تاپ کاپ

لیوان کاغذی تاپ کاپ


تولید وچاپ لیوان کاغذی با چاپ اختصاصی ...
بازاریابی نوین مبتنی بر دانش روز

بازاریابی نوین مبتنی بر دانش روز


مجموعه شهربازاریابی، به منظور بازاریابی گسترده و سراسری جهت مراکز ...
تبلیغات اینترنتی

تبلیغات اینترنتی


تبلیغات را در اینترنت نمایش می‌دهیم و فقط درصورت انجام ...
کانون تبلیغاتی رسا (آفرینش)  (کرمانشاه)

کانون تبلیغاتی رسا (آفرینش) (کرمانشاه)


کانون تبلیغاتی رسا (آفرینش) (کرمانشاه) تاسیس: 1380 حسین ...
هدایای تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی


گروه تبلیغاتی نوا فعالیت خود را در زمینه صنایع چاپ ...
کانون تبلیغاتی لوتوس(خوزستان)

کانون تبلیغاتی لوتوس(خوزستان)


کانون تبلیغاتی لوتوس(خوزستان) اشکان کیانی اهواز، ...
طراحی و چاپ کاتالوگ

طراحی و چاپ کاتالوگ


عضو انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران خدمات ...
کانون تبلیغاتی سهند پژواک (گیلان)

کانون تبلیغاتی سهند پژواک (گیلان)


کانون تبلیغاتی سهند پژواک (گیلان) علیرضا رضایی
مجری و مشاور کلیه امور تبلیغاتی در مشهد

مجری و مشاور کلیه امور تبلیغاتی در مشهد


کانون آرتمیس - مجری و مشاور کلیه امور تبلیغاتی ( ...
 فلش مموری تبلیغاتی

فلش مموری تبلیغاتی


تبلیغات خود را به ما بسپارید هدایای ...
تامین انواع آهنربا جهت ساخت هدایای تبلیغاتی

تامین انواع آهنربا جهت ساخت هدایای تبلیغاتی


وارد کننده اصلی انواع آهنربا و مگنت
کانون تبلیغاتی آژانس تبلیغات 128(اصفهان)

کانون تبلیغاتی آژانس تبلیغات 128(اصفهان)


کانون تبلیغاتی آژانس تبلیغات 128(اصفهان) تاسیس: 1382 حسین ...
موسسه چاپ و تبلیغات آریوفام

موسسه چاپ و تبلیغات آریوفام


واحد لیتوگرافی انجام کارهای مربوط به لیتوگرافی با بالاترین ...
مشاوره مدیریت تبلیغاتی

مشاوره مدیریت تبلیغاتی


موسسه تبلیغاتی شاین آرت تبلیغات صنعتی و ...
شبرنگ شب نما
اپسون

دنیای چاپ بنر
طراحی وب سایت : دیاسافت
قدرت گرفته از DiasoftCMS 3.1 2015