فروشگاه تخصصی چاپ و تبلیغات
Avatar   خوش آمدید کاربرمهمان
ورود | ثبت نام
امروز : پنجشنبه 22 آذر 1397
 
وب سایت تخصصی نیازمندی های صنعت چاپ و تبلیغات
گیفتو
آلتون پرتو
راه کارهایی برای ارسال اس ام اس تبلیغاتی

راه کارهایی برای ارسال اس ام اس تبلیغاتی

بازاریابی پیامکی بر اساس ارسال پیام های کوتاه روی گوشی های موبایل مشتریان است. باید بدانیم طبق پیش بینی ها تا سال 2020، 90 درصد مردم جهان گوشی ...


» 11 نکته طلایی برای ایمیل مارکتینگ موفق

» مدل‌ AIDAS در تبلیغات چیست؟

» جدید ترین و زیبا ترین فونت های فارسی

ساخت تیزر تبلیغاتی
چاپ نقش الماس
نوین تاک
دنیای چاپ
مقالات تخصصی تبلیغات و چاپ
  مقالات آموزشی
توصیه هایی برای تبلیغات موفق
چاپ شیت تک رنگ
روش نوشتن متن تبلیغاتی موفق
مشاور فرهنگی روحانی: دولت جدید، آزادی مسئولان مطبوعات را افزایش می‌دهد
قطع کتاب های چاپ سنگی
تاریخچه بسته بندی شیشه ای
آشنایی با لوگوی 10 برند با لوگوی موضوعی
پیش‌بینی‌های ک.ب.آ در مورد فروش درست از آب درنیامد
آشنايي با فرآيند تولید ظروف پلاستیک بروشIML
توییتر کسب و کار چه کسانی را رونق می دهد؟
لتر پرس چیست؟
قیمت کارت ویزیت انیمیشنی یا 3 بعدی +مدل
در استفاده از فرصت های بازاریابی خلاقیت داشته باشید
تبلیغات و بازاریابی مبتنی بر محتوا
تاریخچه بسته بندی پلاستیکی
اطلاعاتی در مورد تنظیمات یک ماشین برای چاپ کاغذ یا مقوا
نحوه برش انواع كاغذ و مقوا
مدل‌ AIDAS در تبلیغات چیست؟
نقش روابط عمومی (Public Relations) بر جمع آوری لید
تعریف روتوگراور یا چاپ گود
راهنمای گام به گام بازاریابی با ایمیل – بخش اول
گفت گو هایی در باب نهاد مدیریتی صنعت بسته بندی
ورنیش و لاک
buying decisions یعنی چه؟
نقش گرافیک برصنعت چاپ
نقش گرافیک در روابط عمومی و تبلیغات
تاریخچه کاغذ چاپ و روش کاغذ سازی
awareness-trial-repeat A-T-R چیست؟
پرینترهای تحصیلی روانه بازار میشود
مشتریان خود را خشنود کنید تا موفق شوید
 صفحه نخست / راه کارهایی برای ارسال اس ام اس تبلیغاتی



 
راه کارهایی برای ارسال اس ام اس تبلیغاتی

راه کارهایی برای ارسال اس ام اس تبلیغاتی


ارسال پیامک تبلیغاتی و بازار یابی از این طریق برای مشتریان از جمله کارهاییست که هنوز بازخورد بسیار خوبی دارد اگر این کار را حساب شده و دقیق انجام دهید. 


بازاریابی پیامکی بر اساس ارسال پیام های کوتاه روی گوشی های موبایل مشتریان است. باید بدانیم طبق پیش بینی ها تا سال 2020، 90 درصد مردم جهان گوشی همراه خواهند داشت.
این امر بازاریابی پیامکی را به امری جذاب برای شرکت های کوچک و بزرگ تبدیل کرده است. باید بدانیم که استفاده از اینترنت موبایل دیگر جای موبایل کامپیوتر شخصی را گرفته است.بیشتر جستجوهای اینترنتی از طریق گوشی های موبایل انجام می شوند. بازاریابی پیامکی یک از دسته های بازاریابی مستقیم دسته بندی می شود.

چطور بدانیم این مدل بازاریابی  مناسب است یا خیر. درست است که هزینه ی پیامک تبلیغات بسیار کم است اما باید قبل از شروع کارهای زیادی را انجام بدهیم.
 
 بازاریابی و تبلیغات پیامکی

کارهایی که باید برای شروع پیامک تبلیغاتی انجام بدهیم

چگونه باید شماره ها را جمع آوری کنم.
قبل از شروع بازاریابی پیامکی از چه اشتباهاتی باید اجتناب کنیم.
چگونه پیامک های تبلیغاتی خود را خواهید فرستاد.


باید بدانید بسیاری از مشتریان حاضر نیستند شماره موبایل خود را بدهند.در حالی که ایمیل خود را براحتی می دهند.

برای گرفتن شماره ی موبایل آنها باید به شما اعتماد زیادی داشته باشند.در ضمن آنها باید بدانند پیشنهادی که برای آنها از پیام کوتاه می فرستید یک پیشنهاد ویژه است، نه آن چیزی که از طریق ایمیل می فرستید.

با مشتریان روراست باشید و برای معرفی پیام کوتاه های خود به مشتری از گام های زیر استفاده کنید.

    راهنمایی اول:

پیغام ها بسیار کم ارسال خواهند شد. شاید حداکثر دو بار در ماه.

    راهمایی دوم:

پیشنهادات کاملا اختصاصی خواهند بود و برای کسانی که شماره شان را با شما سهیم شده اند ارسال خواهند شد.

    راهنمایی سوم:

پیامک ها برای مواردی مانند سفارشات جدید، یادآوری قرارها، و یا یادآوری خدمات است.با این راهنمایی ها شما شانس زیادی داردی که شماره موبایل آنها را بگیرید.

شما می توانید این کار را با یک برگه ی ثبت نام، یا وقتی با آنها پشت گوشی صحبت می کنید، یا با اجازه دادن به آنها برای ارسال یک فرم به سایت شما انجام دهید.می توانید به آنها شماره ای بدهید تا به آن پیام کوتاه بفرستند.

 با پشتکار وظیفه ی خود را انجام بدهید

وقتی کار کمپین پیامکی خود را شروع کردید، باید مطمئن شوید وقتی یک مشتری تقاضای خارج شدن از لیست کرد باید او را سریعا خارج کنید.نگه داشتن او در لیست شما غیرقانونی خواهد بود.یک سری قوانین هست که وقتی بازارایابی پیامکی می کنید باید از آنها آگاه باشید.

فقط انتخاب کنید

شما باید قبل از ارسال پیامک رضایت او را داشته باشید.

لغو اشتراک

شما باید با هر ارسال خود یک گزینه ی لغو اشتراک را نیز در نظر بگیرید.

اگر آن گزینه را انتخاب کردند باید سریعا لغو اشتراک شوند.

از هزینه ها آگاه باشید

برای مشتریان با برنامه ی پیامک های نامحدود، باید بدانند در صورت رفتن به لیست پیامک محدود باید هزینه پرداخت کنند.

اینها تنها راهنمایی هایی هستند.

شما باید قبل از شروع کار بازاریابی پیامکی از تمام قوانین مطلع باشید.

این وظیفه ی شماست که قبل از سرمایه گذاری قوانین را بدانید، یک مشاور می تواند به شما کمک کند.

تعریف چاچوب، راه اندازی و شروع کمپین پیامکی

وقتی شماره های خود را جمع کردید، فهمیدید که از تمام قوانین درست استفاده می کنید، می توانید کمپین پیامکی خود را شروع کنید.

پیشنهاد می شود از یک سرور سوم شخص استفاده کنید که می تواند برگشت سرمایه ی شما را رصد کند.

یک پیغام لغو اشتراک در هر پیامک تعبیه کنید و پایگاه داده های پیامکی خود را مدیریت کنید.

 



بازدیدها : 699



نظرات کاربران

هنوز هیچ نظری ارسال نشده است


ارسال نظر در مورد این مطلب:

نام شما : *
آدرس ایمیل : *
شماره تماس :
متن نظر : *
تشخیص امنیتی :
 


آگهی های مرتبط با این خبر


فروش پیامک تبلیغاتی با تخفیف باور نکردنی

فروش پیامک تبلیغاتی با تخفیف باور نکردنی


فروش پیامک تبلیغاتی با تخفیف باور نکردنی
ارسالsmsبراساس شغل،محله، جنسیت،رده سنی

ارسالsmsبراساس شغل،محله، جنسیت،رده سنی


اعلام هزینه واقعی، برگشت پول پیامهای نرسیده، خدمت براساس ...
سامانه پیامک تبلیغاتی SMS

سامانه پیامک تبلیغاتی SMS


سیستم مدیریت ارسال اس ام اس
ارسال پیامک تبلیغاتی

ارسال پیامک تبلیغاتی


ارسال پیامک تبلیغاتی و گروهی ( انبوه ) آیا ...
سامانه ارسال پیامک تبلیغاتی

سامانه ارسال پیامک تبلیغاتی


سامانه ارسال پیامک تبلیغاتی کمترین هزینه ارسال بیشترین امکانات
اپسون
شبرنگ شب نما

دنیای چاپ بنر
طراحی وب سایت : دیاسافت
قدرت گرفته از DiasoftCMS 3.1 2015