فروشگاه تخصصی چاپ و تبلیغات
Avatar   خوش آمدید کاربرمهمان
ورود | ثبت نام
امروز : سه شنبه 27 آذر 1397
 
وب سایت تخصصی نیازمندی های صنعت چاپ و تبلیغات
گیفتو
آلتون پرتو
راه کارهایی برای ارسال اس ام اس تبلیغاتی

راه کارهایی برای ارسال اس ام اس تبلیغاتی

بازاریابی پیامکی بر اساس ارسال پیام های کوتاه روی گوشی های موبایل مشتریان است. باید بدانیم طبق پیش بینی ها تا سال 2020، 90 درصد مردم جهان گوشی ...


» 11 نکته طلایی برای ایمیل مارکتینگ موفق

» مدل‌ AIDAS در تبلیغات چیست؟

» جدید ترین و زیبا ترین فونت های فارسی

ساخت تیزر تبلیغاتی
دنیای چاپ
نوین تاک
چاپ نقش الماس
مقالات تخصصی تبلیغات و چاپ
  مقالات آموزشی
دلایل اصلی شکست پروژه های چاپ آنلاین
اطلاعاتی در خصوص نمایشگاه دوسلدورف Messe Dusseldorf
روانشناسی رنگها برای استفاده در وب سایت
کلیاتی درباره تذهیب
نوشیدنی های اسپتیک برای کودکان فرانسوی
بررسی خط ها و ارزشهای بصری
شاتر و کارایی آن
بازاریابی یا تبلیغات، مسئله این است!
هزینه‌های بالا مانع حضور ایران در نمایشگاه اگروفود اربیل می‌شود
لیست قیمت خدمات چاپ و پس از چاپ 4 آبان 94
اصول اولیه و مراحل طراحی یک لوگو
نشانه های نوشتاری یا لوگو تایپ
نکاتی حیاتی برای تولید خبرنامه الکترونیکی
به سوی مشتری مداری
بازاریابی یعنی روانشناسی؛ این جمله را فراموش نکنید
بازار داغ تبلیغات روی والت نینجا
نقش امضا و تاثیر آن در ایمیل مارکتینگ چیست ؟
تفاوتهای بین ترویج و تبلیغات را بشناسید
نکات طلایی و عوامل بازاریابی در فروشگاه
هدایای زیبای تبلیغاتی برای تبلیغ لنز دوربین
روش تهیه دکمه مجازی برای فلش بنر تبلیغاتی
اطلاعاتی درباره رشته چاپ در دانشگاه
گالری «ایست» به استقبال صدمین سالگرد «جان كیج» رفت
شاهنامه به روایت دکتر کزازی زیر چاپ رفت
advocacy advertising یعنی چه؟
رویداد هنری «فصل گرافیک سرو» در گالری سرو تبریز
چاپخانه «طرح نفيس» با افست ده رنگ كليد خورد
با چند بسته‌بندی مینیمال آشنا شوید
۸ نشست آزاد در مدرسه ویژه
هنر تشعیر چیست؟
 صفحه نخست / راه کارهایی برای ارسال اس ام اس تبلیغاتی



 
راه کارهایی برای ارسال اس ام اس تبلیغاتی

راه کارهایی برای ارسال اس ام اس تبلیغاتی


ارسال پیامک تبلیغاتی و بازار یابی از این طریق برای مشتریان از جمله کارهاییست که هنوز بازخورد بسیار خوبی دارد اگر این کار را حساب شده و دقیق انجام دهید. 


بازاریابی پیامکی بر اساس ارسال پیام های کوتاه روی گوشی های موبایل مشتریان است. باید بدانیم طبق پیش بینی ها تا سال 2020، 90 درصد مردم جهان گوشی همراه خواهند داشت.
این امر بازاریابی پیامکی را به امری جذاب برای شرکت های کوچک و بزرگ تبدیل کرده است. باید بدانیم که استفاده از اینترنت موبایل دیگر جای موبایل کامپیوتر شخصی را گرفته است.بیشتر جستجوهای اینترنتی از طریق گوشی های موبایل انجام می شوند. بازاریابی پیامکی یک از دسته های بازاریابی مستقیم دسته بندی می شود.

چطور بدانیم این مدل بازاریابی  مناسب است یا خیر. درست است که هزینه ی پیامک تبلیغات بسیار کم است اما باید قبل از شروع کارهای زیادی را انجام بدهیم.
 
 بازاریابی و تبلیغات پیامکی

کارهایی که باید برای شروع پیامک تبلیغاتی انجام بدهیم

چگونه باید شماره ها را جمع آوری کنم.
قبل از شروع بازاریابی پیامکی از چه اشتباهاتی باید اجتناب کنیم.
چگونه پیامک های تبلیغاتی خود را خواهید فرستاد.


باید بدانید بسیاری از مشتریان حاضر نیستند شماره موبایل خود را بدهند.در حالی که ایمیل خود را براحتی می دهند.

برای گرفتن شماره ی موبایل آنها باید به شما اعتماد زیادی داشته باشند.در ضمن آنها باید بدانند پیشنهادی که برای آنها از پیام کوتاه می فرستید یک پیشنهاد ویژه است، نه آن چیزی که از طریق ایمیل می فرستید.

با مشتریان روراست باشید و برای معرفی پیام کوتاه های خود به مشتری از گام های زیر استفاده کنید.

    راهنمایی اول:

پیغام ها بسیار کم ارسال خواهند شد. شاید حداکثر دو بار در ماه.

    راهمایی دوم:

پیشنهادات کاملا اختصاصی خواهند بود و برای کسانی که شماره شان را با شما سهیم شده اند ارسال خواهند شد.

    راهنمایی سوم:

پیامک ها برای مواردی مانند سفارشات جدید، یادآوری قرارها، و یا یادآوری خدمات است.با این راهنمایی ها شما شانس زیادی داردی که شماره موبایل آنها را بگیرید.

شما می توانید این کار را با یک برگه ی ثبت نام، یا وقتی با آنها پشت گوشی صحبت می کنید، یا با اجازه دادن به آنها برای ارسال یک فرم به سایت شما انجام دهید.می توانید به آنها شماره ای بدهید تا به آن پیام کوتاه بفرستند.

 با پشتکار وظیفه ی خود را انجام بدهید

وقتی کار کمپین پیامکی خود را شروع کردید، باید مطمئن شوید وقتی یک مشتری تقاضای خارج شدن از لیست کرد باید او را سریعا خارج کنید.نگه داشتن او در لیست شما غیرقانونی خواهد بود.یک سری قوانین هست که وقتی بازارایابی پیامکی می کنید باید از آنها آگاه باشید.

فقط انتخاب کنید

شما باید قبل از ارسال پیامک رضایت او را داشته باشید.

لغو اشتراک

شما باید با هر ارسال خود یک گزینه ی لغو اشتراک را نیز در نظر بگیرید.

اگر آن گزینه را انتخاب کردند باید سریعا لغو اشتراک شوند.

از هزینه ها آگاه باشید

برای مشتریان با برنامه ی پیامک های نامحدود، باید بدانند در صورت رفتن به لیست پیامک محدود باید هزینه پرداخت کنند.

اینها تنها راهنمایی هایی هستند.

شما باید قبل از شروع کار بازاریابی پیامکی از تمام قوانین مطلع باشید.

این وظیفه ی شماست که قبل از سرمایه گذاری قوانین را بدانید، یک مشاور می تواند به شما کمک کند.

تعریف چاچوب، راه اندازی و شروع کمپین پیامکی

وقتی شماره های خود را جمع کردید، فهمیدید که از تمام قوانین درست استفاده می کنید، می توانید کمپین پیامکی خود را شروع کنید.

پیشنهاد می شود از یک سرور سوم شخص استفاده کنید که می تواند برگشت سرمایه ی شما را رصد کند.

یک پیغام لغو اشتراک در هر پیامک تعبیه کنید و پایگاه داده های پیامکی خود را مدیریت کنید.

 



بازدیدها : 722



نظرات کاربران

هنوز هیچ نظری ارسال نشده است


ارسال نظر در مورد این مطلب:

نام شما : *
آدرس ایمیل : *
شماره تماس :
متن نظر : *
تشخیص امنیتی :
 


آگهی های مرتبط با این خبر


فروش پیامک تبلیغاتی با تخفیف باور نکردنی

فروش پیامک تبلیغاتی با تخفیف باور نکردنی


فروش پیامک تبلیغاتی با تخفیف باور نکردنی
ارسال پیامک تبلیغاتی

ارسال پیامک تبلیغاتی


ارسال پیامک تبلیغاتی و گروهی ( انبوه ) آیا ...
سامانه پیامک تبلیغاتی SMS

سامانه پیامک تبلیغاتی SMS


سیستم مدیریت ارسال اس ام اس
ارسالsmsبراساس شغل،محله، جنسیت،رده سنی

ارسالsmsبراساس شغل،محله، جنسیت،رده سنی


اعلام هزینه واقعی، برگشت پول پیامهای نرسیده، خدمت براساس ...
سامانه ارسال پیامک تبلیغاتی

سامانه ارسال پیامک تبلیغاتی


سامانه ارسال پیامک تبلیغاتی کمترین هزینه ارسال بیشترین امکانات
شبرنگ شب نما
اپسون

دنیای چاپ بنر
طراحی وب سایت : دیاسافت
قدرت گرفته از DiasoftCMS 3.1 2015