فروشگاه تخصصی چاپ و تبلیغات
Avatar   خوش آمدید کاربرمهمان
ورود | ثبت نام
امروز : پنجشنبه 22 آذر 1397
 
وب سایت تخصصی نیازمندی های صنعت چاپ و تبلیغات
گیفتو
آلتون پرتو
راه کارهایی برای ارسال اس ام اس تبلیغاتی

راه کارهایی برای ارسال اس ام اس تبلیغاتی

بازاریابی پیامکی بر اساس ارسال پیام های کوتاه روی گوشی های موبایل مشتریان است. باید بدانیم طبق پیش بینی ها تا سال 2020، 90 درصد مردم جهان گوشی ...


» 11 نکته طلایی برای ایمیل مارکتینگ موفق

» مدل‌ AIDAS در تبلیغات چیست؟

» جدید ترین و زیبا ترین فونت های فارسی

ساخت تیزر تبلیغاتی
مقالات تخصصی تبلیغات و چاپ
دنیای چاپ
نوین تاک
چاپ نقش الماس
  مقالات آموزشی
آشنایی با انواع مرکب‌های ویژه
با مشتری شاکی و عصبانی چه کنیم؟
روش نوشتن متن تبلیغاتی موفق
تاثیر رنگ در بسته بندی را جدی بگیرید
نوآورترین شرکت‌ها در عرصه تبلیغات کدامند؟
ارتقا کیفیت و بسته بندی تولیدات صنایع دستی قزوین
buying motives یعنی چه؟
مروری بر تاریخچه چاپ
وضعیت تبلیغ کالاهای مضر در تلویزیون
توصیه هایی درباره نامگذاری وبلاگ
دستمزد طراحی لوگوی برندهای معروف دنیا
سینی های مخصوص سیلندر چاپ
CorelDRAW X آموزش نرم افزار 4
درباره مصرف کنندگان زن، بیشتر بدانید
کرافت لاینر چیست؟
آنچه برای طراحی بنر های تبلیغاتی باید بدانیم
طریقه رفع مشکل ماشین آلات پشت و روزن
معرفی انواع نرم افزارهای بهره وری در صنعت
در طراحی وب سایت این کارها را نکنید
لیست قیمت چاپ سربرگ و تراکت رنگی
مهمترین عامل در طراحی بنرهای متحرک چیست؟
انواع سیستم تغذیه ،پودر پاشها، و آپارات در ماشین آلات چاپ
Advisor یعنی چه ؟
بسته بندی های خلاقانه و جالب+عکس
7 نکته طلایی برای بالا بردن طول عمر دستگاه چاپ بنر
Acquisition Strategy یعنی چه؟
دستگاه فلکسو
کارت ویزیت معروف ترین افراد جهان چه شکلی است؟
پرینترسه بعدی غول پیکر
نقش مهم بازاریابی مستقیم در برقراری ارتباط با مخاطبان
 صفحه نخست / راهنمای گام به گام بازاریابی با ایمیل – بخش اول



 
راهنمای گام به گام بازاریابی با ایمیل – بخش اول

راهنمای گام به گام بازاریابی با ایمیل – بخش اول


ممکن است جایی شنیده باشید که دوره بازاریابی با ایمیل دیگر به سر آمده و ارزش و اعتباری ندارد و اینکه اگر خواهان ارتباط با مشتریان هدف خود هستید باید تلاش و فعالیت خود را بر بازار در حال رشد شبکه های اجتماعی متمرکز نمائید.


ممکن است جایی شنیده باشید که دوره بازاریابی با ایمیل دیگر به سر آمده و ارزش و اعتباری ندارد و اینکه اگر خواهان ارتباط با مشتریان هدف خود هستید باید تلاش و فعالیت خود را بر بازار در حال رشد شبکه های اجتماعی متمرکز نمائید. اما من در این مطلب قصد دارم به شما بگویم که این موضوع حقیقت ندارد و قرار نیست بازاریابی با ایمیل منسوخ شود! در حقیقت 73% از بازاریابان (جامعه نمونه مورد تحقیق) اعلام کرده اند که بازاریابی از طریق ایمیل هسته اصلی کسب و کار آنهاست و مرتبط با 20% از مجموع درآمد آنها می باشد. در همین زمان تقریبا 70% از مصرف کننده گان (جامعه نمونه مورد تحقیق) نیز اعلام کردند که ترجیح می دهند صاحبان کسب و کار به نسبت هر کانال ارتباطی دیگر از طریق ایمیل برای ارتباط با آنها اقدام کنند. بنابراین پیشنهاد می کنم دست از گوش دادن به این صحبت ها بردارید و با توجه کردن به نکات مطرح شده در رابطه با بازاریابی ایمیلی به کسب و کار خود رونق دیگری بدهید.
 
1- مخاطبین ایمیلی خود را بشناسید.
بسیاری از کسب از کارها بخوبی مخاطبین و بازار هدف خود را می شناسند، اما همه آنها شناخت کاملی مخاطبین ایمیلی خود ندارند. به منظور داشتن شناخت بهتری از این گروه بهتر است لیست ایمیل های خود را به دو دسته مجزا تقسیم کنید و آنها را در معرض آزمون A/B برای موضوع ایمیل، فراخوان به عمل، تصاویر استفاده شده و  . . . قرار دهید. آزمون A/B عبارت از آزمونی است که شما در آن دو شکل مختلف از یک بخش را مقایسه می کنید تا ببینید کدام گروه بهتر در برابر آن پاسخ می دهد. مثال هایی از این دست عبارت است از اینکه یک گروه فراخوان به عملی بصورت “آنلاین خرید کنید: دریافت می کند و در مقابل گروه دیگر فراخوانی بصورت “خرید کنید” دریافت می کند یا نمونه ای دیگر استفاده از متن لینک شده به یک صفحه بجای استفاده از تصویر لینک شده به صفحه ای دیگر در یک گروه دیگر است. همچنین می توانید ارسال ایمیل به گروه ها را در روزهای مختلف هفته و در ساعات مختلف آزمون کنید و از نتایج حاصل برای برنامه ریزی های آتی خود بهره ببرید.
 

 
2- از ارسال ایمیل به دفعات زیاد خودداری کنید.
اغلب بازاریابان اعلام می کنند مه ارسال دو ایمیل بصورت ماهانه مناسب است، در حالیکه این تعداد همواره بستگی به مخاطبین شما دارد. اما در کل می توان گفت شما باید به تعداد قطع اشتراک های خود توجه کنید و اگر می بینید این تعداد از تعداد نفرات ثبت اشتراک بیشتر است، باید بدانید تعداد ارسال های شما بیش از حد است. اگر به این نتیجه رسیدید که تعداد ارسال های شما زیاد بوده ولی مطلبی ضروری برای ارسال دارید، آن را بخشی از مخاطبین خود ارسال کنید که تصور می کنید برای آنها مناسب تر باشد، بدین طریق تعداد لغو اشتراک های خود را به حداقل رسانیده اید و البته پیشنهاد خود را هم تبلیغ کرده اید.
 

 
3- ایمیل های ارسالی خود را برای باز شدن در دستگاه های موبایل بهینه سازی کنید.
تقریبا چیزی در حدود 50% از ایمیل ها در دستگاه های موبایل باز می شوند و این مقدار همچنان در حال افزایش است و این موضوع اهمیت بهینه سازی آنها برای باز شدن در صفحات کوچک این دستگاه ها را افزایش می دهد. این کار با استفاده از قالب های از پیش آماده یا از طریق ایجاد قالب HTML امکان پذیر می باشد.
ادامه در بخش دوم . . .



بازدیدها : 2739



نظرات کاربران

هنوز هیچ نظری ارسال نشده است


ارسال نظر در مورد این مطلب:

نام شما : *
آدرس ایمیل : *
شماره تماس :
متن نظر : *
تشخیص امنیتی :
 


آگهی های مرتبط با این خبر


سیستم ارسال ایمیل (Email) گروهی

سیستم ارسال ایمیل (Email) گروهی


ارسال ایمیل گروهی یکی از امکانات نرم افزار CRM(مدیریت ارتباط ...
ارسال ایمیل تبلیغاتی انبوه آبنوس

ارسال ایمیل تبلیغاتی انبوه آبنوس


ارسال ایمیل تبلیغاتی انبوه آبنوس ارسال ایمیل ...
ارسال ایمیل تبلیغاتی از پنل اختصاصی

ارسال ایمیل تبلیغاتی از پنل اختصاصی


ایمیل مارکتینگ با نماد مارکتینگ این روزها ...
ارسال ایمیلهای تبلیغاتی

ارسال ایمیلهای تبلیغاتی


ارسال ایمیلهای تبلیغاتی یكی از بهترین و به صرفه ...
برندینگ اینترنتی

برندینگ اینترنتی


افزایش فروش ومعرفی کالا یا خدمات از طریق تبلیغات در ...
بازاریابی اینترتی

بازاریابی اینترتی


یکی از روش های بازاریابی موثر برای معرفی محصول یا ...
تسخیر گوگل

تسخیر گوگل


جذب مشتری از طریق طرح تسخیر گوگل بدون هیچ گونه ...
شبرنگ شب نما
اپسون

دنیای چاپ بنر
طراحی وب سایت : دیاسافت
قدرت گرفته از DiasoftCMS 3.1 2015