فروشگاه تخصصی چاپ و تبلیغات
Avatar   خوش آمدید کاربرمهمان
ورود | ثبت نام
امروز : دوشنبه 31 ارديبهشت 1397
 
وب سایت تخصصی نیازمندی های صنعت چاپ و تبلیغات
گیفتو
آلتون پرتو
راه کارهایی برای ارسال اس ام اس تبلیغاتی

راه کارهایی برای ارسال اس ام اس تبلیغاتی

بازاریابی پیامکی بر اساس ارسال پیام های کوتاه روی گوشی های موبایل مشتریان است. باید بدانیم طبق پیش بینی ها تا سال 2020، 90 درصد مردم جهان گوشی ...


» 11 نکته طلایی برای ایمیل مارکتینگ موفق

» مدل‌ AIDAS در تبلیغات چیست؟

» جدید ترین و زیبا ترین فونت های فارسی

ساخت تیزر تبلیغاتی
چاپیروس
دنیای چاپ
مقالات تخصصی تبلیغات و چاپ
نوین تاک
فول کالر اینکز
نیان استند
چاپ نقش الماس
  مقالات آموزشی
چرا تبلیغاتمان اثر بخش نیست؟
هشت اشتباه رایج بازاریابی در رسانه‌های اجتماعی
وکتور و نحوه استفاده از آن
اندازه استانداردهای کاغذ در جهان
affiliate fraud یعنی چه؟
تاریخچه بسته بندی کاغذی و مقوایی
عواملی که موجب هد گرفتگی دستگاه چاپ فلکس و بنر می شود
بازاریابی یعنی روانشناسی؛ این جمله را فراموش نکنید
وقتی بطری‌های پلاستیکی به کاغذ تبدیل می‌شوند + عکس
agents and brokers یعنی چه؟
قیمت انواع هد اپسون 17 خرداد 95
در مورد پلیت ستر ها بیشتر بدانید
تصاویر را اینگونه برای استفاده در وب آماده کنید
اشتباهات رایج اما خطرناک در بازاریابی
نکاتی پایه درباره مبانی و اصول تبلیغات
معرفی دستگاه های چاپ 6 کاره
هدایای تبلیغاتی که با 10 تا 15000 تومان می توان خرید
تاریخچه چاپ دیجیتال در ایران
نکات طلایی در طراحی فرمولاسیون مرکب
روش های نوشتن پلن بازاریابی بدون هزینه
چاپ فلکسو
تلفنهای هوشمند به زودی به اسکنر سه بعدی تبدیل می‌شوند
موشن گرافی چیست ؟
معرفی دستگاه های چاپ 6 و 8 کاره
آشنایی با مراحل ساخت و اجرای یک برنامه تبلیغاتی
شرکت‌های خلاق در حوزه تبلیغات
«فلکسوگرافی از طراحی تا چاپ» در یک کتاب
همه چیز درباره هنر معرق
كوفي بنايي(معقلي)
بسته بندی ایمن جایگزینی مناسب برای پرکردن فضای خالی کارتن های بسته بندی
 صفحه نخست / راهنمای گام به گام بازاریابی با ایمیل – بخش دوم و پایانی



 
راهنمای گام به گام بازاریابی با ایمیل – بخش دوم و پایانی

راهنمای گام به گام بازاریابی با ایمیل – بخش دوم و پایانی


اگر همچنان شک دارید که آیا بازاریابی با ایمیل بر نرخ بازگشت سرمایه ما تاثیر گذار هست یا خیر، پیشنهاد می کنم قبل از هر کاری حتما بخش اول این مقاله را مطالعه کنید، در این دو بخش به نکاتی اشاره شده که احتمال باز شدن ایمیل و تاثیر گذار بودن ایمیل شما را به شدت افزایش می دهد.



4- محتوا برای موفقیت شما همانند پادشاه است.
اعضای لیست ایمیل شما که مشترک دریافت ایمیل از سوی شما شده اند، در پی مطلع شدن از اخبار و موضوعاتی هستند که در رابطه با کسب و کار شما در حال اتفاق افتادن می باشد. بنابراین سعی در زرق و برق دار نمودن و پر کردن آن با تصاویر مختلف نداشته باشید. در عوض، تمرکز خود را بر پر کردن آن با محتوای با کیفیتی قرار دهید که مخاطبین شما به آن علاقه دارند و منجر به تبدیل بازدید کننده یا خواننده به مشتری و خریدار می شود. استفاده از محتوای نمایشی را برای وبسایت خود حفظ کنید و بیشتر سعی کنید از ایمیل به عنوان روشی برای هدایت کاربران به وبسایت خود از طریق لینک های فراخوان به عمل استفاده کنید.
 

 
5- توجه کنید که موضوع ایمیل کلید باز شدن آن است.
اولین موضوعی که بر نرخ باز شدن ایمیل ها به شدت تاثیر می گذارد، موضوع استفاده شده برای ایمیل است. همواره بهترین موضوع ها از ساده، مستقیم و بصورت قابل اجرا بودن خودداری می کنند. اما این موضوع بدان معنی نیست که شما توان برجسته ساختن آن را ندارید. توجه کنید و ببینید چه عاملی باعث می شود تا پیشنهاد یا رویداد ویژه شما، نسبت به موارد دیگر منحصر به فرد باشد، این ویژگی را در عنوان و موضوع ایمیل خود برجسته کنید. حتی می توانید از یک شکلک هم در عنوان ایمیل خود استفاده کنید، که البته استفاده از آن بستگی به بازار هدف شما داشته و باید توجه کنید که ممکن است همه ارائه دهنده گان خدمات ایمیل توانایی نشان دادن آن به مخاطب را ندارند.
 

 
6- فراخوان به عمل خود را برجسته کنید.
دلیل شما برای ارسال ایمیل به جامعه مشترکین خودتان چیست؟ هر چه که این دلیل است، حتما توجه کنید که جامعه دریافت کننده ایمیل ها بخوبی آن را می دانند!! فراخوان به عمل به کار برده شده، هر چه که می خواهد باشد، سعی کنید مخاطب را با استفاده از انواع مختلف فونت و رنگ در محتوای تولید شده به سمت آن جذب کنید، خواه این فراخوان رزرو کردن یک کالا یا خدمت باشد، خرید یک کالا یا خدمت یا . . . – – همچنین سعی کنید فراخوان به عمل خود را در بخش ابتدایی یا بالایی ایمیل خود قرار دهید، خصوصا اگر طول محتوای شما زیاد است، تا از دیده شدن آن توسط مخاطب مطمئن شوید.
 
7- به فعالیت بعدی خود پس از ارسال ایمیل بیاندیشید.
زمانی که ایمیل تهیه شده به اعضای لیست شما ارسال شد، کار شما به پایان نرسیده است! میزان رسایی پیام خود از طریق ایمیل به مخاطبین خود را از طریق تبلیغ و معرفی اشتراک و ثبت‌نام در لیست ایمیل و اشتراک‌گذاری آن در شبکه‌های اجتماعی افزایش دهید. همچنین در کنار این تبلیغ‌ها برای مشترک شدن در لیست ایمیل حتما از یک فراخوان به عمل هم استفاده کنید. از طریق پیگیری اطلاعات آماری مختلف در رابطه با ایمیل‌های ارسالی از قبیل نرخ باز شدن آنها، نرخ کلیک کردن بر لینک‌های داخل آنها و همچنین نرخ تبدیل مخاطبین به مشتری سعی در جمع‌آوری اطلاعاتی جامع برای برنامه‌ریزی کمپین‌های آینده داشته باشید. زمانی که این اطلاعات را در اختیار داشته باشید، به‌راحتی قادر به بهینه‌سازی ایمیل‌های ارسالی خود در کمپین‌های آینده خواهید بود.



بازدیدها : 2129



نظرات کاربران

هنوز هیچ نظری ارسال نشده است


ارسال نظر در مورد این مطلب:

نام شما : *
آدرس ایمیل : *
شماره تماس :
متن نظر : *
تشخیص امنیتی :
 


آگهی های مرتبط با این خبر


 بانک ایمیل مشاغل و لیست آژانسهای هوایی کشور

بانک ایمیل مشاغل و لیست آژانسهای هوایی کشور


سایت ارائۀ انواع بانک اطلاعات گروه تبلیغاتی سپیدکالا- ...
بانک بزرگ ایمیل ایرانی و خارجی

بانک بزرگ ایمیل ایرانی و خارجی


4 میلیون ایمیل ایرانی شامل :
ارسال ایمیل تبلیغاتی از پنل اختصاصی

ارسال ایمیل تبلیغاتی از پنل اختصاصی


ایمیل مارکتینگ با نماد مارکتینگ این روزها ...
بانک ایمیل شرکت ها و شرکت های صنعت چاپ

بانک ایمیل شرکت ها و شرکت های صنعت چاپ


بانک ایمیل 1200 شرکت فعال در صنعت چاپ و ...
ارسال فایل چاپی از طریق ایمیل

ارسال فایل چاپی از طریق ایمیل


چاپ عرش دانش چاپ کتاب
بانک ایمیل فعال ایرانی سال 92

بانک ایمیل فعال ایرانی سال 92


بانک ایمیل فعال ایرانی سال 92 ...
بازاریابی اینترتی

بازاریابی اینترتی


یکی از روش های بازاریابی موثر برای معرفی محصول یا ...
برندینگ اینترنتی

برندینگ اینترنتی


افزایش فروش ومعرفی کالا یا خدمات از طریق تبلیغات در ...
ارسال ایمیلهای تبلیغاتی

ارسال ایمیلهای تبلیغاتی


ارسال ایمیلهای تبلیغاتی یكی از بهترین و به صرفه ...
دانلود بانک ایمیل

دانلود بانک ایمیل


بانک ایمیل ایرانی فعال بیش از 20 ...
ارسال ایمیل تبلیغاتی انبوه آبنوس

ارسال ایمیل تبلیغاتی انبوه آبنوس


ارسال ایمیل تبلیغاتی انبوه آبنوس ارسال ایمیل ...
ساخت ایمیل و وبلاگ وثبت آگهی تبلیغاتی در اینترنت

ساخت ایمیل و وبلاگ وثبت آگهی تبلیغاتی در اینترنت


ساخت ایمیل و وبلاگ شخصی -ثبت تبلیغات شما در اینترنت ...
تسخیر گوگل

تسخیر گوگل


جذب مشتری از طریق طرح تسخیر گوگل بدون هیچ گونه ...
سیستم ارسال ایمیل (Email) گروهی

سیستم ارسال ایمیل (Email) گروهی


ارسال ایمیل گروهی یکی از امکانات نرم افزار CRM(مدیریت ارتباط ...
مرجع بانک ایمیل ایرانی ها

مرجع بانک ایمیل ایرانی ها


مرجع بانک ایمیل ایران. بروزترین و فعال ترین بانک ...
واگذاری بانکهای اطلاعاتی ایمیل / موبایل / فکس / تلفن و آدرسsms/

واگذاری بانکهای اطلاعاتی ایمیل / موبایل / فکس / تلفن و آدرسsms/


موضوع: تخفیف ویژه واگذاری بانکهای اطلاعاتی موبایل/ آدرس و تلفن/ ...
سفارشات چاپی از طریق ایمیل

سفارشات چاپی از طریق ایمیل


دریافت کلیه سفارشات چاپی از طریق ایمیل چاپ ...
شبرنگ شب نما

دنیای چاپ بنر
طراحی وب سایت : دیاسافت
قدرت گرفته از DiasoftCMS 3.1 2015