فروشگاه تخصصی چاپ و تبلیغات
Avatar   خوش آمدید کاربرمهمان
ورود | ثبت نام
امروز : دوشنبه 19 آذر 1397
 
وب سایت تخصصی نیازمندی های صنعت چاپ و تبلیغات
گیفتو
آلتون پرتو
راه کارهایی برای ارسال اس ام اس تبلیغاتی

راه کارهایی برای ارسال اس ام اس تبلیغاتی

بازاریابی پیامکی بر اساس ارسال پیام های کوتاه روی گوشی های موبایل مشتریان است. باید بدانیم طبق پیش بینی ها تا سال 2020، 90 درصد مردم جهان گوشی ...


» 11 نکته طلایی برای ایمیل مارکتینگ موفق

» مدل‌ AIDAS در تبلیغات چیست؟

» جدید ترین و زیبا ترین فونت های فارسی

ساخت تیزر تبلیغاتی
چاپ نقش الماس
مقالات تخصصی تبلیغات و چاپ
دنیای چاپ
نوین تاک
  مقالات آموزشی
بسته بندی های کشنده
چگونگی نگارش یک ایمیل تبلیغاتی موثر
درباره اثر پروانه‌ای در بازاریابی چه می دانید؟
واگذاری ممیزی به ناشران کم‌تخلف نمایشگاه بسته بندی (اینترپک) آلمان در اردیبهشت ماه 93برگزار می شود
به آینده گرافیک ایران امیدی ندارم
سبک ها و اصطلاحات معمول در نقاشی
چیستی هنر
آشنایی با انواع هد در دستگاه های چاپ بنروفلکس
پشت پرده و راز و رمز های لوگوی بنز
مختصری درباره دستگاه های برش لیزری
ویژگیهای چاپ برای کاغذ و محاسبه و بررسی کاغذها و مقوا ها
ترفندهای فتوشاپ
مینیاتور چیست؟
اریگامی یا هنر کاغذ و تا
مقرنس چیست؟
رفع ایراد پمپ در دستگاه چاپ فلکس و بنر
بسته‌های قرص جدید ضددسترسی کودکان
بهره برداری از فاز اول بزرگ ترین مجتمع چاپ و بسته بندی در استان خراسان جنوبی
بازاریابی در صنعت چاپ
چاپگرهای جدید از آگفا
تعریف ماشین تک رنگ و چند رنگ
چند نکته کلیدی برای یک تبلیغات موفق
موفقیت جدید ایران روتاتیو در بازار بسته بندی ورود به بازار بسته بندی های آبزیان و میگو با راهکارهای هایدلبرگ
جایگاه تبلیغ و بازاریابی در جامعه کجاست؟
بسته بندی شکلات اثر هنری نیست
هیتر های دستگاه چاپ فلکس و بنرم عمل نمی کند
فاصله کانونی چیست؟
معرفی انواع هد زار
منظور از (P.O.D) یا Print on demand چیست؟
آشنایی با روش های چاپ
 صفحه نخست / راهکارهای مناسب برای آنکه مشتریان پیام‌های الکترونیکی شما را بخوانند



 
راهکارهای مناسب برای آنکه مشتریان پیام‌های الکترونیکی شما را بخوانند

راهکارهای مناسب برای آنکه مشتریان پیام‌های الکترونیکی شما را بخوانند


تحقیق اخیر Doubleclick در سال 2004 با عنوان "ارسال پیام‌های الکترونیکی به مشتریان" احساس و نظر دریافت‌کنندگان این پیام‌ها را در باب بازاریابی الکترونیکی به شکلی جالب توجه بازگو می کند و همچنین راهکار‌های موثر در ایجاد بازدهی بیش‌تر را برای بازاریابی الکترونیکی پیشنهاد می‌کند.


 

تحقیق اخیر Doubleclick در سال 2004 با عنوان "ارسال پیام‌های الکترونیکی به مشتریان" احساس و نظر دریافت‌کنندگان این پیام‌ها را در باب بازاریابی الکترونیکی به شکلی جالب توجه بازگو می کند و همچنین راهکار‌های موثر در ایجاد بازدهی بیش‌تر را برای بازاریابی الکترونیکی پیشنهاد می‌کند.

 

بر اساس این تحقیق مشتریان هر روز بیشتر از قبل به ارزش بازاریابی الکترونیکی پی برده وحتی این روش را به دیگر روش‌های بازاریابی ترجیح می‌دهند:

 54% عقیده دارند که بازاریابی اینترنتی باید جایگزین بازاریابی تلفنی شود.

 45% معتقدند بازاریاب اینترنتی باید جایگزین تماس‌های تلفنی فردی شود.

 40% آن‌ها پست الکترونیکی را به پست معمولی ترجیح می‌دهند.

 33% می‌خواهند پست الکترونیکی نقش تقاضاها و فرم‌های خرده فروشی را به عهده بگیرند.

 

این بررسی همچنین رشد شعور و آگاهی دریافت‌کنندگان پیام‌های الکترونیکی را در کنترلinbox وبه طور خاص پیام‌هایی که آن‌ها را می‌گشایند وبه آنها پاسخ می‌دهند را نشان می‌دهد:

"شناسایی فرستنده و موضوع مطرح شده ، کلیدهای اساسی بازاریابی الکترونیکی موفق هستند، چراکه هردو تاثیری چشم‌گیر درایجاد علاقه‌ فرد به باز کردن پیغام دارند."

 

حال چگونه می‌توان به اطلاعات مربوط به این موضوع دست یافت وآن را در فعالیت‌های بازاریابی الکترونیکی و جذب مشتری به کار برد؟

 

در قدم اول اطمینان حاصل کنید دریافت‌کنندگان پیام‌ها شما را می‌شناسند.

64% پاسخ‌دهندگان به پرسش‌های این تحقیق ، محل ذکر آدرس را به عنوان مهم‌ترین عامل تحریک کننده به گشودن emailها نام می برند. (منبع: Doubleclick)

 

1. علامت مشخصه ی تجارتی خود را در محل ذکر آدرس بگنجانید.

در محل آدرس برای معرفی بهتر خود نام، نام شرکت، نوع تولیدات شرکت وخدمات مربوطه (همه‌ی اطلاعات مورد نیاز مشتری) را ذکر کنید. مهم‌ترین بخش کار همین قسمت است. نام وآرم شرکت، گیرنده‌ی پیام را از صحت و قابل اطمینان بودن پیام و فرستنده‌ آن مطمئن می سازد و به خصوص در صورت تداوم این روابط، شناخت وصداقت ایجاد می‌‌کند.

 

2. آرم شرکت را در خط معرفی موضوع بیاورید.

ممکن است آرم شرکت را به هنگام معرفی موضوع ضمیمه کنید. این روش زمانی بکار می آید که آرم را در محل آدرس ذکر نکرده باشید.

به این نمونه توجه کنید:

پیام الکترونیکی خبرنامه‌ تقدیر شده‌ Debbie Weil. گزارش WordBiz در یک inbox:

 

From :Debbie Weil [dweil@wordbiz.com] (آدرس)

 

تیتر مربوطه و [wrdbiz]: Subject(موضوع)

 

Debbie، ناشر خبرنامه و بازاریاب online (روی خط)B2B وبرنامه‌ریز موضوعی، اسم خود را در محل آدرس ذکر می‌کند؛ زیرا نام شناخته شده‌ او نمایان‌گر آرم شرکت نیز است. او سپس آرم خبرنامه؛ یعنی WordBiz را در خط معرفی موضوع، ذکر می‌کند.

 

اطمینان حاصل کنید که آن‌چه مورد نیاز مشتران است به آنها عرضه می‌کنید.

"میزان تمایل افراد در پاسخ به این پیام‌های الکترونیکی بسته به این است که موضوعات تا چه حد بر علایق خاص افراد متمرکز شده باشند (%72)، در این بین 68 درصد پاسخ‌دهندگان به سوالات برقراری ارتباط را مهم دانستند. واضح است که گیرندگان پیام اولویت‌های خود را مد نظر دارند." (منبع: doubleclick)

طبیعتاٌ در مورد یک پیام الکترونیکی به دلیل امکان ارتباط مستقیم و سرعت آن ، بیش‌تر احتمال می‌رود که دریافت‌کننده‌ی پیام آن را باز کرده، خوانده و به مطالب آن توجه کند. موضوعات دلخواه و تنوع ارتباطات بازاریابی الکترونیکی در مورد هر شغل و هر مخاطب متفاوت است.

 

 

خود شما چطور از برخی مسایل سر درمی‌آورید. بدیهی است که با سوال پرسیدن می‌توانید مشکل را حل کنید. پرسش را می‌توان هم به شکل رسمی و هم غیررسمی انجام داد. مطمئن باشید مشتریان شما از انتشار عقاید و اولویت‌های مورد نظرشان بسیار خرسند شده و از این‌که از آن‌ها نظرخواهی شود، راضی خواهند بود. از همه مهم‌تر این‌که می‌توانید از این اطلاعات در تنظیم محتویات پیام‌های الکترونیکی و برقراری ارتباط صحیح با مخاطب استفاده کنید، که در بیش‌تر موارد برای مشتریان یکسان بوده و آمار پاسخ‌گویی به پیام‌ها را بهبود می‌بخشد.

 

3. علایق مشتریان

موضوعات مورد علاقه‌ مشتری را در فرم عضویت وب‌سایت خود جمع‌آوری و از آن استفاده کنید. گاه ممکن است، وسوسه شده و یک پیام الکترونیکی چند منظوره به تمام مخاطبان بدون توجه به علایق آن‌ها بفرستید. اما فعالیت‌های ثبت شده و تحقیق اخیر doubleclick به این نکته اشاره می‌کنند که از دیدگاه گیرنده‌ی پیام (تنها چیزی که واقعاٌ اهمیت دارد) عدم برقراری ارتباط می‌تواند یک پیام الکترونیکی خوب را به یک هرزنامه تبدیل کند. به این ترتیب برای ترغیب مراجعین، مشتریان یا اعضای شرکت به انتخاب اطلاعات مورد نظرشان، نیاز دارید زمانی را به تهیه موضوع، برقراری ارتباط و تداوم آن اختصاص دهید.

در یک کلام اجازه دهید کسی که عضو لیست ایمیل شما می‌شود، دامنه‌ی علاقه‌اش را تعیین کند؛ به عنوان مثال بگذارید مشترکین این نکات را انتخاب کنند.

 تولیدات یا انواع مختلف خدمات

 توضیح عملکرد شغلی یا معرفی شرکت

 نوع ارتباط مورد نظر (به عنوان مثال از طریق خبرنامه، گزارش فروش، آگهی مربوط به خدمات یا تولیدات جدید)

هم‌چنین مشخص کنید، مشتری چه نوع اطلاعاتی دریافت خواهد کرد.

به عنوان مثال "با عضو شدن در خبرنامه‌ بازاریابی الکترونیکی emarketingway.ir هر روز این خبرنامه را دریافت کنید و به یک بازاریاب الکترونیکی ماهر تبدیل شوید.

 

4. هیچ فرصتی را برای تحقیق از دست ندهید.

 دفتر کار یا محل فروش

 تماس‌های مربوط به فروش، جلسات، یا به هنگام بررسی حساب‌ها

 خدمات مشتری/ ارباب رجوع، خدمات پس از فروش تلفنی

 کارت‌ها یا فرم‌های نظرسنجی

 

5. یک فرم نظرسنجی الکترونیکی بفرستید.

نظرسنجی‌های الکترونیکی از طریق ایجاد امکان جمع‌آوری نظرات مشتریان، از روشی رسمی موثر و سازمان‌یافته بوده که مکمل فعالیت‌های شما در زمینه‌ی بازاریابی الکترونیکی می باشند.

ابزارهای نظرسنجی اینترنتی ZomerangTm راحت و با قابلیت دست‌رسی بالا هستند و خدمات حمایت از مشتری را در سطوح بالا حتی برای شغل‌های کوچک و متوسط عرضه می‌کند.

 

6. از گزارش‌هایتان استفاده کنید.

به هنگام استفاده از خدمات بازاریابی الکترونیکی، می‌توانید گزارش‌های‌تان را مرور کرده و به این ترتیب طبق رویه‌ای منظم روند واکنش مشترکین خود را بررسی کنید. (باز کردن پیام، کلیک روی موضوع، پاسخ به آن، عدم توافق و گاه برخی اعتراض‌های بیهوده).

به عملکردهای موفق بازاریابی الکترونیکی به دقت توجه کنید. فرصت‌هایی برای شناخت گیرندگان پیغام‌ها ایجاد کنید. به آن‌ها توجه کنید. سپس در ارایه‌ی خدمات مورد نظر آن‌ها همه‌ی تلاش خود را بکنید و مطمئن باشید شایسته‌ مخاطبان پاسخ‌گو و صادق هستید که شما را به اهداف مورد نظرتان خواهد رساند.



بازدیدها : 2332



نظرات کاربران

هنوز هیچ نظری ارسال نشده است


ارسال نظر در مورد این مطلب:

نام شما : *
آدرس ایمیل : *
شماره تماس :
متن نظر : *
تشخیص امنیتی :
 


آگهی های مرتبط با این خبر


بازاریابی اینترتی

بازاریابی اینترتی


یکی از روش های بازاریابی موثر برای معرفی محصول یا ...
سیستم مدیریت فروش,سیستم مدیریت بازاریاب ها,سیستم مدیریت کارشناسان فروش,نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)

سیستم مدیریت فروش,سیستم مدیریت بازاریاب ها,سیستم مدیریت کارشناسان فروش,نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)


پیشنهاد ما برای مدیریت روند کاری و میزان فروش بازاریابان ...
شبرنگ شب نما
اپسون

دنیای چاپ بنر
طراحی وب سایت : دیاسافت
قدرت گرفته از DiasoftCMS 3.1 2015