فروشگاه تخصصی چاپ و تبلیغات
Avatar   خوش آمدید کاربرمهمان
ورود | ثبت نام
امروز : چهارشنبه 5 ارديبهشت 1397
 
وب سایت تخصصی نیازمندی های صنعت چاپ و تبلیغات
گیفتو
آلتون پرتو
راه کارهایی برای ارسال اس ام اس تبلیغاتی

راه کارهایی برای ارسال اس ام اس تبلیغاتی

بازاریابی پیامکی بر اساس ارسال پیام های کوتاه روی گوشی های موبایل مشتریان است. باید بدانیم طبق پیش بینی ها تا سال 2020، 90 درصد مردم جهان گوشی ...


» 11 نکته طلایی برای ایمیل مارکتینگ موفق

» مدل‌ AIDAS در تبلیغات چیست؟

» جدید ترین و زیبا ترین فونت های فارسی

ساخت تیزر تبلیغاتی
نوین تاک
نیان استند
فول کالر اینکز
چاپ نقش الماس
مقالات تخصصی تبلیغات و چاپ
چاپیروس
دنیای چاپ
  مقالات آموزشی
بررسی کمپین تبلیغاتی جدید آدیداس با نام اینجا هستم که خلق کنم
تاریخچه کاغذ چاپ و روش کاغذ سازی
کاربرد پوشش های زیستی بر روی مقوای بسته بندی
معرفی پرینتر سه بعدی با تکنولوژی چاپ با ذوب و انباشت
رویداد هنری «فصل گرافیک سرو» در گالری سرو تبریز
قیمت تراکت
تاریخچه بسته بندی فلزی
لیست قیمت بنر و فلکسی و مواد مصرفی
لوگوی آسوشیتد پرس بعد از 30 سال تغییر کرد
معرفی دستگاه cnc چوب تخت تک کله 4 در 2
Customer Loyalty چیست؟
10 اثر خلاقانه تبلیغاتی از 10 آژانس تبلیغاتی معتبر بین المللی
آموزش قرار دادن تبلیغات در میان مطالب وبلاگ وردپرس
تعریف آمیزه بازاریابی به عنوان ابزار مؤثر بنگاه اقتصادی
پرچم ايران روتاتيو بر فراز قله دماوند
استفاده از نوار كنترل رنگ در ليتوگرافي‌
بهره برداری از فاز اول بزرگ ترین مجتمع چاپ و بسته بندی در استان خراسان جنوبی
تاثیر تبلیغات متنی در افزایش درآمد وب سایت
پیش‌بینی‌های ک.ب.آ در مورد فروش درست از آب درنیامد
تجربه‌های بازیگوشانه یک هنرمند بر دیوارهای گالری اعتماد
آیا می خواهید تصویر ذهنی از کسب و کارتان را باز طراحی مجدد کنید؟
مبانی سواد بصری و ترکیب بندی
تاکننده ای با دو برابر سرعت
کلیاتی درباره تذهیب
راهنمای گام به گام بازاریابی با ایمیل – بخش اول
محک خلاقیت در گرافیک در موزه هنرهای معاصر
توصیه هایی درباره نامگذاری وبلاگ
تصاویری از تبلیغات اپل در طول تاریخ
نامزدهای هیأت مدیره و بازرس جدید انجمن
آموزش چاپ روی کاور موبایل با اتو!
 صفحه نخست / فراخوان مسابقه طراحی بسته بندی محصولات غذایی



 
فراخوان مسابقه طراحی بسته بندی محصولات غذایی

فراخوان مسابقه طراحی بسته بندی محصولات غذایی




فراخوان جشنواره و مسابقه طراحی بسته بندی محصولات غذایی منتشر شد.

متن این فراخوان بدین شرح است:




در جامعه امروز افزایش حجم تولید، متنوع شدن محصولات، پدیدار شدن رقبای تازه، افزایش واردات و تغییرات سبک زندگی مصرف کننده، چهره فروشگاه ها را متحول کرده و دنیای متفاوتی از فروش را پیش روی تولید کنندگان قرار داده است.  در این فضا ارتقاء صنعت بسته بندی از الزامات توسعه صنعتی كشور محسوب می شود كه این موضوع در بخش صنایع غذایی كشور به عنوان مصرفی ترین كالا در جامعه از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است.

با توجه به اهمیت موضوع بسته بندی در صنایع غذایی و همچنین ایجاد تحرك و رقابت در این صنعت، سازمان توسعه تجارت ایران(معاونت کمک های تجاری)، كانون انجمن های صنایع غذایی ایران و انجمن صادر کنندگان صنعتی، معدنی و خدمات مهندسی با همكاری سایر دست اندركاران این بخش، «جشنواره و مسابقه طراحی بسته بندی محصولات غذایی» را برگزار می نمایند.

هدف این جشنواره شناسایی پتانسیلها و توانایی های بالقوه و بالفعل كشور در زمینه طراحی و تولید بسته بندی و معرفی ایده های نوین به صنعت، در راستای افزایش توان رقابتی و ارزش افزوده محصولات و كالاهای ایرانی در بازارهای بین المللی است.



شورای ســیاست گــذاری

سازمان توسعه تجارت ایران- معاونت کمک های تجاری(دفتر امور بنگاه ها)


كانون انجمن های صنایع غذایی ایران و انجمن صادر کنندگان صنعتی، معدنی و خدمات مهندسی    



دبیــر جشنــواره: ابوالحسن خلیلی

دبیر کل کانون انجمن های صنایع غذایی ایران




دبیــر اجرایی جشنــواره: سید محمود محمودی

مدرس دانشگاه و عضو رسمی انجمن طراحان گرافیک ایران


  

هــیات داوران

محـمد رزاقی

محمود محـمدیان

علیرضا مصطفی زاده

شهـرزاد اسـفرجانی

فـرناز فـروزنده



مهــلت ارسـال آثـار

پایان وقت اداری چهارشنبه ۲۸ تیر ماه ۹۱




زمــان برگزاری

نمایش عمومی آثار: از ابتدای شهریور ماه ۹۱ ( نمایشگاه دائمی بسته بندی سازمان توسعه  تجارت ایران )


مراسم اهداء جوایز:  یکشنبه ۱۹ شهریور ۹۱ 



گــروه های کالایی:



بخش نمونه های موجود

کلیه محصولات صنایع غذایی




بخش طرح و ایده

در این دوره خرما، پسته، عسل، زعفران و گیاهان دارویی در اولویت می باشند.




معیار های طـراحی و ارزیابی



بخـش بسـته بندی های موجـود در بـازار

 در این بخش کلیه محصولات صنایع غذایی که هم اکنون دربازارهای صادراتی و یا بازار داخلی عرضه می گردد حضور خواهند داشت و در محورهای ذیل مورد داوری قرار خواهند گرفت.

عملکرد بسته (نگهداری، محافظت، مقاومت، راحتی استفاده، استفاده مجدد)

طراحی گرافیک (ایده بصری و بیان محتوی، طراحی نام و نشان، مهندسی اطلاعات، نحوه گسترش استراتژی طراحی در خانواده محصولات، انتخاب فونت، لی اوت)

مزیتهای ساخت و تولید (کیفیت تولید و چاپ، کاهش هزینه، کاهش مواد اولیه مصرفی)

ملاحظات زیست محیطی و قابلیت بازیافت

نوآوری (تمایز با وضع موجود از جنبه های طرح، فرم، مواد اولیه و ...)



بخــش طـرح و ایـده

در این بخش طرح ها و ایده های نوین در بسته بندی درگروه های کالایی پسته، خرما، زعفران، گیاهان دارویی و عسل که تولید و به بازار عرضه نشده حضور داشته و در محورهای ذیل مورد داوری قرار خواهند گرفت.



عملکرد بسته (نگهداری، محافظت، مقاومت، راحتی استفاده، استفاده مجدد)

طراحی گرافیک (ایده بصری و بیان محتوی، طراحی نام و نشان، مهندسی اطلاعات، نحوه گسترش استراتژی طراحی در خانواده محصولات، انتخاب فونت، لی اوت)

نوآوری (تمایز با وضع موجود از جنبه های طرح، فرم، مواد اولیه و ...)



جــوایز مســابقه

به تولید کنندگان برتر بخش نمونه های موجود، لوح وتندیس مسابقه اعطاء خواهد شد.

در بخش نمونه های موجود در بازار در صورت ارسال طرح توسط طراح یا طراحان اثر و تایید تولید کننده در فرم ارسال آثار ، به طراح برگزیده لوح تقدیر جشنواره اعطاء خواهد شد.

در بخش ایده ها نمونه های برتر از طرف سازمان توسعه تجارت به صنعت معرفی شده و به برندگان جوایزی ارزنده اعطا خواهد شد.

همچنین  آثار برتر در هر دو بخش علاوه بر درج در کتاب جشنواره در نمایشگاه دائمی بسته بندی در معرض بازدید عموم قرار خواهند گرفت .





مقــررات عمـومی جشـــنواره

تکمیل فرم شرکت در مسابقه توسط شرکت کننده و تحویل آن به دبیرخانه همراه با آثار مربوطه در موعد مقرر.

تکمیل فرم ارسال آثار  برای هر اثر باید به صورت جداگانه انجام شود .

تکمیل کننده فرم باید مالک یا طراح اثر باشد.

صحت مطالب فرم ها به عهده شرکت کننده است.

در بخش نمونه های موجود در بازار مالک اثر تولید کننده و نشان تجاری است که بر روی بسته درج شده و در صورت ارسال بسته ها از سوی طراح باید نام تولیدکننده، مشخصات و تایید تولید کننده در فرم ارسال آثار درج شود.

به جهت حفظ حقوق طراحان و سازندگان بسته بندی، در هنگام نمایش آثار علاوه بر نام تولید کننده، نام طراح و سازنده بسته بندی نیز در کنار بسته ها درج می شود.

در بخش ایده ها ارسال آثار توسط شرکت کنندگان به منزله اعلام مالکیت معنوی آثار و نمونه ها می باشد. در صورت اثبات خلاف این امر در هر مرحله، عواقب حقوقی آن بر عهده شرکت کننده می باشد.

همه ی آثار بخش نمونه های موجود در بازار باید چاپ، منتشر و تولید شده باشند و سفارش دهنده واقعی داشته باشند.

آثار ارسالی که کپی و یا تبلیغ کالاها و برندهای خارجی باشند پذیرفته نمی شوند

آثاری که خلاف مقررات عمومی ، موازین عمومی و شئون جمهوری اسلامی ایران باشند به نمایشگاه راه نخواهند یافت.

آثار ارسالی پس از تایید کمیته انتخاب آثار برای شرکت در مسابقه گزینش خواهند شد.

آثار ارسالی تنها در بخشی که متقاضی درخواست نموده مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت.

کلیه حقوق مادی و معنوی اثر برای صاحب اثر محفوظ خواهد بود.

حق استفاده از آثار راه یافته به نمایشگاه برای چاپ، عکاسی، تبلیغات و درج در کتاب نمایشگاه برای برگزار کننده محفوظ است.

هزینه ارسال آثار بر عهده شرکت کننده است و آثار ارسال شده پس فرستاده نخواهد شد.

برگزار کننده هیج گونه مسئولیتی در قبال مفقود شدن یا خرابی آثار در هنگام ارسال و پیش ار ورود به دبیرخانه نمایشگاه ندارد.

تکمیل فرم شرکت و امضای آن به منزله پذیرفتن تمام قوانین و مقررات نمایشگاه است . فرم های بدون مهر و امضا فاقد اعتبار است.

تصمیم گیری در مورد موارد پیش بینی نشده بر عهده برگزار کننده است.



مقـررات پذیـرش آثـار

 

بسـته بندی های مـوجود در بـازار


نمونه همراه با محصول درون بسته بندی ارسال شود. ( مگر در شرایط خاص که امکان ارائه محصول درون بسته امکان پذیر نباشد، با ذکر توضیحات لازم در این زمینه)

آثار باید در همان اندازه ای ارائه شوند که در بازارموجود است.

آثار ارسالی باید به همراه فرم مشخصات آثار (هر بسته بندی یک فرم جداگانه) ارائه شوند.



بسـته بندی در بخـش طـرح و ایـده

نمونه ها می بایستی به یکی از دو صورت  نمونه اصلی ماکت (Prototype) و یا پرینت رنگی با کیفیت بالا همراه با لوح فشرده به دبیرخانه تحویل شود.

فایل های ارسالی باید با فرمت Tiff  در حالت ۴ رنگ CMYK یا تک رنگ Grayscale با کیفیت وضوح تصویری ۳۰۰DPI  تهیه شده یاشد.

آثار ارسالی باید به همراه فرم مشخصات آثار (هر طرح یک فرم جداگانه) ارائه شود.



مقـررات ارسـال آثـار

فرم شرکت در جشنواره ، فرم ارسال آثار و برچسب مشخصات آثار به پیوست فراخوان موجود و از طریق وب سایت جشنواره قابل دریافت است.

لازم است شرکت کننده در هر دو بخش بسته های موجود در بازار و طرح و ایده،  فرم و برچسب ها را به تعداد لازم پرینت کند که برای برگزار کننده در حکم نسخه اصلی است.

همه آثار باید دارای فرم ارسال آثار و برچسب مشخصات اثر ( با اطلاعات کامل) باشند.

فرم شرکت باید به دو زبان  فارسی و انگلیسی و برچسب های مشخصات آثار به زبان فارسی کامل شده باشند.

اطلاعات نوشته شده در برچسب ها و فرم شرکت باید برابر و بدون مغایرت باشند.

مشخصات آثار در فرم و برچسب ها ، مبنای دسته بندی، قضاوت در همه مراحل و ماخذ شرح آثار در کاتالوگ و نمایشگاه است.

فرم ها و برچسب های ناقص، نامفهوم و مخدوش پذیرفته نمی شوند.



آدرس دبیــرخانه مسـابقه:

‎تهــران – میـدان فلسطین - خـیابان طالقانی غربی - پلاک ۳۹۹

‎تلفن:
۸۸۹۸۴۶۱۱ -۲

فاکس: ۸۸۹۸۴۶۰۵



بازدیدها : 1889



نظرات کاربران

هنوز هیچ نظری ارسال نشده است


ارسال نظر در مورد این مطلب:

نام شما : *
آدرس ایمیل : *
شماره تماس :
متن نظر : *
تشخیص امنیتی :
 


شبرنگ شب نما

دنیای چاپ بنر
طراحی وب سایت : دیاسافت
قدرت گرفته از DiasoftCMS 3.1 2015