فروشگاه تخصصی چاپ و تبلیغات
Avatar   خوش آمدید کاربرمهمان
ورود | ثبت نام
امروز : پنجشنبه 22 آذر 1397
 
وب سایت تخصصی نیازمندی های صنعت چاپ و تبلیغات
گیفتو
آلتون پرتو
راه کارهایی برای ارسال اس ام اس تبلیغاتی

راه کارهایی برای ارسال اس ام اس تبلیغاتی

بازاریابی پیامکی بر اساس ارسال پیام های کوتاه روی گوشی های موبایل مشتریان است. باید بدانیم طبق پیش بینی ها تا سال 2020، 90 درصد مردم جهان گوشی ...


» 11 نکته طلایی برای ایمیل مارکتینگ موفق

» مدل‌ AIDAS در تبلیغات چیست؟

» جدید ترین و زیبا ترین فونت های فارسی

ساخت تیزر تبلیغاتی
مقالات تخصصی تبلیغات و چاپ
نوین تاک
چاپ نقش الماس
دنیای چاپ
  مقالات آموزشی
رویداد هنری «فصل گرافیک سرو» در گالری سرو تبریز
برگزاری کنفرانس رفیق فیلیپس در ایران
با بدترین پیام های تبلیغاتی آشنا شوید
دستور فوری وزیر اقتصاد برای طرح معافیت مالیاتی ناشران و کتابفروشان در هیات دولت
تبلیغات عامل موثر در بازاریابی شرکت های خدماتی
لیست قیمت چاپ سربرگ و تراکت رنگی
ABC analysis چیست؟
نوشیدنی های اسپتیک برای کودکان فرانسوی
راه هایی ساده برای بهینه سازی وبسایت خود جهت بالا بردن موقعیت فروش
اطلاعاتی درباره رشته چاپ در دانشگاه
تست استاندارد لاک
B2G یعنی چه؟
نکاتی حیاتی برای تولید خبرنامه الکترونیکی
agents and brokers یعنی چه؟
لیست قیمت مرکب چاپ
AIDA یعنی چه؟
جوهرهای چاپ،ساختار و الزامات
بی توجهی ناشران به گرافیک کتاب
قطع کتاب های چاپ سنگی
«زبان بدن در کسب و کار» منتشر شد
بازاریابی از طریق پیام متنی چیزی نیست جز حاشیه سود!
بسته بندی های دوستدار محیط زیست
با مهمترین الگوریتم های گوگل آشنا شوید
buying power چیست؟
راز نهفته لوگوی برند های مطرح جهان
ایمیج ستر چیست؟
در مورد پلیت ستر ها بیشتر بدانید
نکات ریزی که به ماشین چاپ لطمه های بزرگی میزند
هشتک شبکه های اجتماعی را تبدیل به موتور جستجو می کند
نانو تکنولوژی و بسته بندی
 صفحه نخست / کاربرد رسانه‌های اجتماعی در کسب و کار



 
کاربرد رسانه‌های اجتماعی در کسب و کار

کاربرد رسانه‌های اجتماعی در کسب و کار


امروزه عرصه رسانه‌‌های جمعی (مانند تلویزیون، رادیو و غیره) با گسترش رسانه‌های اجتماعی (مانند فیس‌بوک، توییتر، کلوپ، گوگل پلاس و غیره) در حال از دست دادن مخاطب است و مفهوم "شهروند" با فراگیر شدن اینترنت جای خود را به "کاربر" سپرده است.


اما در عین حال رسانه‌های جدید (اجتماعی) در حال حاضر محتوای رسانه‌های قدیمی (جمعی) را پوشش می‌دهند، یعنی آنها هم‌اکنون موجب تکامل و گسترش محتوا و مخاطب رسانه‌های جمعی نیز هستند، اما اینکه رسانه‌های اجتماعی در آینده می‌توانند جایگزین رسانه‌های جمعی شوند دور ار ذهن نیست.

رسانه‌های اجتماعی به عنوان عامل تحولات و تغییرات در عصر حاضر محسوب می‌شوند، رسانه‌هایی که بنظر می‌رسد قرار است جا پای رسانه‌های جمعی قرار دهند زیرا مخاطب این رسانه منفعل یا فعال نیست بلکه "کاربران تولید محتوا" است.

این کاربران هستند که با استفاده از مفهوم "مشارکت" به سوی تحقق اهداف جامعه بشری پیش می‌روند.

کاربران در رسانه‌های جمعی دروازه‌بان یا گزینشگر نیستند بلکه آنان بازیکنانی فیکس در میدان مسابقه ( رسانه‌های اجتماعی) بشمار می‌روند.



بازدیدها : 2634



نظرات کاربران

هنوز هیچ نظری ارسال نشده است


ارسال نظر در مورد این مطلب:

نام شما : *
آدرس ایمیل : *
شماره تماس :
متن نظر : *
تشخیص امنیتی :
 


آگهی های مرتبط با این خبر


شبرنگ شب نما
اپسون

دنیای چاپ بنر
طراحی وب سایت : دیاسافت
قدرت گرفته از DiasoftCMS 3.1 2015