فروشگاه تخصصی چاپ و تبلیغات
Avatar   خوش آمدید کاربرمهمان
ورود | ثبت نام
امروز : پنجشنبه 25 مرداد 1397
 
وب سایت تخصصی نیازمندی های صنعت چاپ و تبلیغات
گیفتو
آلتون پرتو
راه کارهایی برای ارسال اس ام اس تبلیغاتی

راه کارهایی برای ارسال اس ام اس تبلیغاتی

بازاریابی پیامکی بر اساس ارسال پیام های کوتاه روی گوشی های موبایل مشتریان است. باید بدانیم طبق پیش بینی ها تا سال 2020، 90 درصد مردم جهان گوشی ...


» 11 نکته طلایی برای ایمیل مارکتینگ موفق

» مدل‌ AIDAS در تبلیغات چیست؟

» جدید ترین و زیبا ترین فونت های فارسی

ساخت تیزر تبلیغاتی
دنیای چاپ
نوین تاک
چاپ نقش الماس
مقالات تخصصی تبلیغات و چاپ
  مقالات آموزشی
معرفی ماشین چاپ بنر کونیکا Konica 1024
آشنایی با انواع مرکب‌های ویژه
AIDA یعنی چه؟
معرفی دستگاه سی ان سی روتاری 8 کله
انواع زیر سازی ها یا همان افسوگها
روش هایی برای ماندگاری در ذهن مشتریان
درباره خط ثلث ونسخ
تجربه‌های بازیگوشانه یک هنرمند بر دیوارهای گالری اعتماد
بررسی تبلیغات ابر غول های خودروسازی
معاون اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی اصفهان: ترکیه می‌تواند مشکلات بسته بندی صنایع دستی ایران را حل می‌کند
چرا باید چاپخانه ها مجهز به چاه ارت و استابلایزر باشد؟
تاریخچه ساخت کاغذ
اطلاعاتی درباره کف سازی یک چاپخانه
buying committee یعنی چه؟
بسته بندی چیست؟
آموزش جذب مشتری از طریق شبکه های اجتماعی
معرفی دستگاه سی ان سی مدل 1218
نکته هایی درباره گرافیک بسته‌بندی
معرفی دستگاه چاپ پارچه QualiJet R500 ایتالیا
این آگهی های تبلیغاتی دنیا را تغییر داد
قبل از خرید هدیه تبلیغاتی حتما بخوانید
اولین چاپگر سه بعدی تمام رنگی دنیا ساخته شد
مجموعه پوستر های طراحی شده ضد سیگار
جوهر هاي سالونت
لیتوگرافی به روش تدریجی
کاغذ الوان چیست ؟
چرا باید از یک مشاور بازاریابی کمک بخواهیم؟
هدفمندی، هزینه های صنعت چاپ را ۸ برابر کرد
سیستم‌های تصویربرداری دیجیتال از اسناد در شرکت چاپ و نشر بانک ملی نصب شد
تصاویری از کارت ویزیت های زیبا و خلاقانه
 صفحه نخست / کاربرد رسانه‌های اجتماعی در کسب و کار



 
کاربرد رسانه‌های اجتماعی در کسب و کار

کاربرد رسانه‌های اجتماعی در کسب و کار


امروزه عرصه رسانه‌‌های جمعی (مانند تلویزیون، رادیو و غیره) با گسترش رسانه‌های اجتماعی (مانند فیس‌بوک، توییتر، کلوپ، گوگل پلاس و غیره) در حال از دست دادن مخاطب است و مفهوم "شهروند" با فراگیر شدن اینترنت جای خود را به "کاربر" سپرده است.


اما در عین حال رسانه‌های جدید (اجتماعی) در حال حاضر محتوای رسانه‌های قدیمی (جمعی) را پوشش می‌دهند، یعنی آنها هم‌اکنون موجب تکامل و گسترش محتوا و مخاطب رسانه‌های جمعی نیز هستند، اما اینکه رسانه‌های اجتماعی در آینده می‌توانند جایگزین رسانه‌های جمعی شوند دور ار ذهن نیست.

رسانه‌های اجتماعی به عنوان عامل تحولات و تغییرات در عصر حاضر محسوب می‌شوند، رسانه‌هایی که بنظر می‌رسد قرار است جا پای رسانه‌های جمعی قرار دهند زیرا مخاطب این رسانه منفعل یا فعال نیست بلکه "کاربران تولید محتوا" است.

این کاربران هستند که با استفاده از مفهوم "مشارکت" به سوی تحقق اهداف جامعه بشری پیش می‌روند.

کاربران در رسانه‌های جمعی دروازه‌بان یا گزینشگر نیستند بلکه آنان بازیکنانی فیکس در میدان مسابقه ( رسانه‌های اجتماعی) بشمار می‌روند.



بازدیدها : 2608



نظرات کاربران

هنوز هیچ نظری ارسال نشده است


ارسال نظر در مورد این مطلب:

نام شما : *
آدرس ایمیل : *
شماره تماس :
متن نظر : *
تشخیص امنیتی :
 


آگهی های مرتبط با این خبر


اپسون
شبرنگ شب نما

دنیای چاپ بنر
طراحی وب سایت : دیاسافت
قدرت گرفته از DiasoftCMS 3.1 2015