با برندهای بزرگ چگونه همکاری کنیم ؟
آدم وقتی تازه وارد یک حوزه کاری می شود، همیشه درباره همکاری با بزرگ ترین شرکت های آن حوزه کلی رویاپردازی می کند. مثلا بازیکنان فوتبال را در نظر بگیرید؛ حتی بزرگ ترین ستاره های این ورزش هم وقتی درباره ...
آدم وقتی تازه وارد یک حوزه کاری می شود، همیشه درباره همکاری با بزرگ ترین شرکت های آن حوزه کلی رویاپردازی می کند. مثلا بازیکنان فوتبال را در نظر بگیرید؛ حتی بزرگ ترین ستاره های این ورزش هم وقتی درباره ...
استراتژی جایزهدهی یا گیو اوی: تحول در دنیای دیجیتال و راههای نوین برای برندهای کوچک استراتژی جایزهدهی یا گیو اوی یکی از روشهای قدیمی و مؤثر در دنیای کسب و کار است که در طول سالهای اخیر تغییرات چ...
تبلیغات شفاهی: اهمیت، مدیریت و تأثیرات آن بر رفتار مصرفکننده امروزه تبلیغات شفاهی به یکی از ابزارهای کلیدی بازاریابی تبدیل شده و بسیاری از بازاریابان آن را یکی از مؤثرترین و کارآمدترین شیوههای تبلیغ...
در دنیای دیجیتالی امروز، بسیاری از روشهای سنتی تبلیغات ممکن است قدیمی به نظر برسند. وقتی صحبت از تبلیغات میشود، ذهن اکثر افراد به سرعت به سمت شبکههای اجتماعی یا گوگل میرود. با این حال، تبلیغات محی...
چاپ کاتالوگ یکی از روشهای مؤثر و محبوب در تبلیغات و برندینگ است که به کسبوکارها امکان میدهد محصولات و خدمات خود را به صورت جذاب و جامع به مشتریان معرفی کنند. در این مطلب، به بررسی مزایا و معایب چاپ...
روانشناسی رنگ در کسب و کار: تاکتیکهای برنده دنیای کسب و کار و فوتبال شاید از زمین تا آسمان با هم تفاوت داشته باشند، اما در هر دو حوزه برای بردن بازی نیاز به تاکتیکهای برنده دارید. اگر بتوانید از تجر...
تقویم محتوا: راهکاری برای سادهسازی فرآیند تولید و انتشار محتوا تقویم محتوا ابزاری است که برای سادهسازی فرآیند تولید و انتشار محتوا طراحی شده است. این ابزار به شما کمک میکند تا کارتان را با دقت بیش...
تابلو سازی تبلیغاتی عبارت است از طراحی، ساخت و نصب تابلوهایی که برای اهداف تبلیغاتی استفاده می شوند، این تابلو ها رونق ویژه ای به کسب و کار شما میدهد . تابلو سازی تبلیغاتی چیست ؟ این تابلوها می توانند...
تهران ، خیابان زرتشت، کوچه نوربخش
09122764297
تمامی روزها 10 الی 23
کلیه حقوق این سایت متعلق به gdo.ir می باشد . طراحی فتوموتو استدیو.