فروش جت پرینتر دستی HP پرتابل مدل DCN150

شرح

نوع : ماشین آلات چاپ
تاریخ : دی 7, 1402
موقعیت : تهران، خیابان آیت الله کاشانی، روبروی مسجد نظام مافی

کاربرد و کارایی

جت پرینتر دستی HP پرتابل مدل DCN150، یک مدل جت پرینتر جوهر افشان یا تاریخ زن دستی است که امکان چاپ اطلاعات متغییر اعم از تاریخ تولید، تاریخ انقضا، سری ساخت، سریال، قیمت مصرف کننده، ساعت و شیفت کاری و کانتر به صورت اتوماتیک روی بسته بندی محصولات مختلف را به شما می‌دهد. این جت پرینتر پرتابل قابلیت چاپ به تمام زبان های دنیا از جمله فارسی و لاتین را دارد و می تواند از تمامی فونت های موجود در ویندوز برای درج نوشته و اعداد متغیر مانند تاریخ و شمارنده روی بسته بندی ها استفاده کند. دستگاه مذکور همچنین چاپ آرم، لوگو و انواع بارکد سازگار با تمام استانداردها (میله ای، دوبعدی، QRCODE و…) را هم با کیفیت DPI 600 و به صورت چاپ ثابت و متغییر روی بسته ها انجام می‌دهد.

جت پرینتر مدل DCN150 از کارتریج های رنگی مشکی، سفید، قرمز، سبز و آبی در کار استفاده می کند و امکان چاپ زدن بر روی کلیه محصولات در جنس های مختلف اعم از بطری پلاستیکی، قوطی فلزی، جعبه کارتنی، جعبه با روکش سلفون، شیشه و غیره را برایتان فراهم می‌کند. البته قیمت آن بدون احتساب کارتریج محاسبه می‌شود و مبلغ کارتریج با توجه به نیاز مشتری به قیمت نهایی دستگاه اضافه خواهد شد. چرخش سریع و راحت هد به صورت افقی و عمودی دستگاه نیز، چاپ با طول نامحدود و عرض 12.7 میلیمتر را برای دستگاه ممکن کرده است.

وجود یک شفت انکدر (ENCODER) با قابلیت تشخیص و کنترل اتوماتیک سرعت دست اپراتور یا کاربر نیز مانع از کوچک شدن یا بزرگ شدن چاپ می شود و همواره چاپ یکنواخت و یک اندازه ای را روی بسته بندی ها مشاهده خواهید کرد.این دستگاه به‌دلیل داشتن سرعت چاپ مناسب و عالی برای استفاده در تمامی کارخانه‌ های مواد غذایی، صنایع دارویی، آرایشی و بهداشتی، صنایع چوب، صنایع نظامی و … با حجم و تیراژهای تولیدی و بسته بندی متفاوت مناسب است و اجازه نصب در خطوط با آلایندگی یا رطوبت بالا را هم به شما می‌دهد.

هنگام تماس با فروشنده ، برای دریافت یک معامله خوب ، به ما مراجعه کنید.

 

موقعیت

تهران، خیابان آیت الله کاشانی، روبروی مسجد نظام مافی
هشدارهای امنیتی
  1. مسئولیت محتوا و معاملات ، به عهده آگهی دهندگان است.
  2. در معاملات خود نهایت دقت را بفرمایید.
  3. مراقب پیشنهادات غیرواقعی باشید

آگهی های ویژه

بالا