تاثیر فناوری بر بازاریابی و تبلیغات
تاثیر فناوری بر بازاریابی و تبلیغات: راهکارهای مدرن برای کارآفرینان صنعت بازاریابی و تبلیغات به عنوان یکی از حوزههای پرطرفدار در دنیای کارآفرینی، در طول یک دهه اخیر تغییرات چشمگیری داشته است. دیگر نم...
تاثیر فناوری بر بازاریابی و تبلیغات: راهکارهای مدرن برای کارآفرینان صنعت بازاریابی و تبلیغات به عنوان یکی از حوزههای پرطرفدار در دنیای کارآفرینی، در طول یک دهه اخیر تغییرات چشمگیری داشته است. دیگر نم...
تبلیغات شفاهی: اهمیت، مدیریت و تأثیرات آن بر رفتار مصرفکننده امروزه تبلیغات شفاهی به یکی از ابزارهای کلیدی بازاریابی تبدیل شده و بسیاری از بازاریابان آن را یکی از مؤثرترین و کارآمدترین شیوههای تبلیغ...
روانشناسی رنگ در کسب و کار: تاکتیکهای برنده دنیای کسب و کار و فوتبال شاید از زمین تا آسمان با هم تفاوت داشته باشند، اما در هر دو حوزه برای بردن بازی نیاز به تاکتیکهای برنده دارید. اگر بتوانید از تجر...
آنچه بازاریابهای برجسته را از دیگران متمایز میکند، تواناییشان در تقویت مهارتهای روانشناختی خاص است. در این بخش، قصد داریم برخی از مهمترین ویژگیهای شخصیتی که به موفقیت در بازاریابی کمک میکنند ر...
تولید محتوا برای بازاریابها نه تنها تفریح نیست، بلکه چالشی دائمی است. شاید شما یک یا دو روز از این فرآیند لذت ببرید، اما با مواجهه با مسئولیتهای روزمره، چالشهای آن آشکار میشود. این موضوع نیازمند ...
بازاریابی چاپی نوعی بازاریابی است که از مواد چاپی فیزیکی برای تبلیغ محصولات یا خدمات استفاده میکند. این شامل مواردی مانند بروشور، تراکت، پوستر، بنر، کاتالوگ، کارت ویزیت، و حتی چاپ روی ساک دستی، جعبه ...
بازاریابی فرایندی پیچیده و چندوجهی است که برای جذب مشتری، حفظ و افزایش سهم بازار به کار میرود. این فرایند شامل طیف وسیعی از فعالیتها از جمله تحقیقات بازار، توسعه محصول، قیمتگذاری، توزیع، تبلیغات و ...
استراتژی بازاریابی : بازاریابی در طول تاریخ به اشکال مختلف وجود داشته است. از بازاریابی دهان به دهان در دوران باستان تا بازاریابی دیجیتال در عصر حاضر، بازاریابی همیشه نقش مهمی در موفقیت کسبوکارها دا...
تهران ، خیابان زرتشت، کوچه نوربخش
09122764297
info@gdo.ir
تمامی روزها 10 الی 23
کلیه حقوق این سایت متعلق به gdo.ir می باشد . طراحی فتوموتو استدیو.